PracaGrupypl.praca.dyskusjeProśba o ocenę CV. › Re: Prośba o ocenę CV.
  • Data: 2006-07-02 10:35:46
    Temat: Re: Prośba o ocenę CV.
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer> szukaj wiadomości tego autora

    Qlfon napisał(a):
    > Poprawiłam CV zgodnie z Waszymi sugestiami, odtajniłam też dane...
    To jeszcze taka mała uwaga, co mi się od razu rzuciło w oczy. Może się
    czepiam lub jest to efekt moich indywidualnych preferencji odnośnie
    sposobu prowadzenia szkoleń, ale:

    "przygotowywanie materiałów szkoleniowych (prezentacje w Power Point..."

    od razu podsuwa mi widok prelegenta, który nie tyle szkoli, co wyświetla
    slajd i mówi, następny slajd + opis słowny, następny slajd + opis
    słowny, następny slajd + opis słowny... zero interakcji z grupą, zero
    procesu, zero nauki przez doświadczenie. Takie mam skojarzenie, choć
    może mam je dlatego, że sam nie znoszę prezentacji w pracy i prawie
    nigdy ich nie używam.

    Tak mi się nasunęło...

    pozdr.
    m.