PracaGrupypl.praca.dyskusjeProśba o ocenę CV. › Re: Prośba o ocenę CV.
    From: Wiktor <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Prośba o ocenę CV.
    Date: Sat, 01 Jul 2006 23:57:20 +0200

    Maciek Sobczyk napisał(a):

    > 3.
    > Co to znaczy: "planowanie i przygotowywanie procesów dotyczących obsługi
    > klientów za pośrednictwem elektronicznych kanałów dystrybucji,"? Może
    > uprościć to długie zdanie? I co to w ogóle znaczy? Brzmi fachowo ale co
    > właściwie znaczy?

    Odpowiednie osoby, do których będzie zapewne kierowane to CV, będą
    wiedziały o co chodzi.

    > 5.
    > I znów - co to znaczy:
    > obsługa korespondencji z klientami,

    Nie wiem co kolega w tym zdaniu nie rozumie.

    > 6. Celem jest stanowisko związane ze szkoleniami a w liście zadan i
    > obowiązków Twojego obecnego stanowiska, obowiązki związane ze
    > szkoleniami zajmują 2 na 9 pozycji.

    Pozwolę się nie zgodzić.
    Przygotowywanie procesów, opracowywanie procedur, analiza rozmów
    konsultantów też należą do działki szkoleniowca.

    > 7. Czy analiza rozmów... oznacza dokonywanie w jakim stopniu pracownicy
    > odbiegają od przyjętej normy? Jeśli tak, to czy nie jset to bliskie do
    > badania potrzeb szkoleniowych?

    Wszystko zapewne zależy od branży.
    Ponadto CV ma jedynie zainteresować daną osobą, być skrótem jej
    osiągnięć, a nie przedstawić wszystkie fakty z jej edukcji/pracy. Trzeba
    coś zostawić przecież do wyjaśnienia podczas rozmowy :)

    --
    Pzdr, Wiktor