PracaGrupypl.praca.dyskusje › Propozycja nowego FAQ grupy pl.praca.oferowana

  • 1. Data: 2004-08-25 08:45:27
    Temat: Propozycja nowego FAQ grupy pl.praca.oferowana
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    http://hell.pl/sal/pl.praca.oferowana.FAQ.new

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 2. Data: 2004-08-25 08:53:35
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 25 Aug 2004 08:45:27 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko
    <s...@h...pl> napisał:

    > http://hell.pl/sal/pl.praca.oferowana.FAQ.new

    Punkt 7 do likwidacji
    Dodac informacje o maksywalnym czasie oczekiwania na publikacje ogloszenia
    - proponuje 24 godziny

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 3. Data: 2004-08-25 08:56:30
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 25 Aug 2004 10:53:35 +0200, krzysztofsf
    <k...@p...gazeta.pl> napisał:

    > Punkt 7 do likwidacji

    jako uzupelnienie - istnieja grupy moderowane nie majace takiego
    wymogu.(chodzi o kodowanie jako warunek publikacji ogloszenia/posta )

  • 4. Data: 2004-08-25 09:03:08
    Od: Piotr Neil Gawronski <p...@p...com>

    krzysztofsf wrote:

    > jako uzupelnienie - istnieja grupy moderowane nie majace takiego
    > wymogu.(chodzi o kodowanie jako warunek publikacji ogloszenia/posta )

    I tak mogłoby tego punktu nie być - w hierarchi pl.* obowiązuje póki co
    ISO-8859-2. Czyli 'narzucone' jakby z góry.

    Gawron

  • 5. Data: 2004-08-25 09:29:18
    Od: Rafti <r...@W...go2.pl>

    > http://hell.pl/sal/pl.praca.oferowana.FAQ.new

    "Ogłoszenia czekające na zmoderowanie mogą się pojawić na grupie
    maksymalnie po 72h, od ich wysłania przez pracodawcę."

    I o to właśnie chodziło.

    Rafti

  • 6. Data: 2004-08-25 09:38:53
    Od: Asmodeusz <c...@n...prv.pl>

    krzysztofsf wrote:

    > Punkt 7 do likwidacji

    Powinien zostać. Bo pojawią się flejmy z pretensjami że ogłoszenie
    zosało odrzucone mimo że dozwolona jest dowolna strona kodowa (co nei
    jest zabronione to jest dozwolone). Lub też zalew ogłoszeń z
    egzotycznymi stronami kodowymi. A ustawienie poprawnej strony kodowej
    nie jest jakimś wielkim wysiłkiem umysłowym, tym bardziej że jeśli ktoś
    pisze na polskie newsy i tak powinien to zrobić.

    > Dodac informacje o maksywalnym czasie oczekiwania na publikacje
    > ogloszenia - proponuje 24 godziny

    To byłby martwy zapis. Nie ma technicznej możliwości zapewnienia tego
    dopóki moderator jest wolontariuszem. Przecież może mieć np.
    awarię,remament itp. w "prawdziwej" pracy i nie mieć czasu na
    moderowanie. Do tego w weekend może mieć: wesele, imprezę, wyjazd w góry
    etc. Takie sformułowanie ma więc taki sam sens jak np. wydanie ustawy o
    obowiązku padania deszczu.
    Za to informacja o odrzuceniu ogłoszenia mogłaby iść z automatu.

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919

  • 7. Data: 2004-08-25 09:41:18
    Od: Asmodeusz <c...@n...prv.pl>

    Rafti wrote:

    > "Ogłoszenia czekające na zmoderowanie mogą się pojawić na grupie
    > maksymalnie po 72h, od ich wysłania przez pracodawcę."
    >
    > I o to właśnie chodziło.

    Tia. I moderator "jak nie wyrobi" to ma od razu bez czytania kasować
    wszystko co za długo czeka na publikację ?
    Nie wiem czy to takie dobre.

  • 8. Data: 2004-08-25 09:51:32
    Od: Rafti <r...@W...go2.pl>

    > Tia. I moderator "jak nie wyrobi" to ma od razu bez czytania kasować
    > wszystko co za długo czeka na publikację ?
    > Nie wiem czy to takie dobre.

    Nie. Teraz jak po 72 godzinach się nie ukaże, a jest zgodne z FAQ, to można
    robić raban. Teraz moderator ma prawo powiedzieć, że jeśli warunki nie
    odpowiadają, to można ogłosić się gdzie indziej, bo warunki są jasno określone.

    Rafti

  • 9. Data: 2004-08-25 09:54:36
    Od: Asmodeusz <c...@n...prv.pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > http://hell.pl/sal/pl.praca.oferowana.FAQ.new

    A ja mam taką propozycję.
    Czy nie możnaby uruchomić automatu który od razu odrzuca posty ze złą
    stroną kodową i wysyła do nadawcy informację o odrzuceniu, oraz krótką
    instrukcję konfiguracji czytnika ? Moderatorowi odpadłoby sporo
    czytania, pracodawcy nie mieliby zagadki i mogliby od razu wysłać
    poprawne ogłoszenie. I to samo z niedozwolonymi załącznikami, oraz html'em.
    - Moderatorowi pozostałaby merytoryczna ocena ogłoszeń - mniej pracy -
    szybsza reakcja - szybsze ukazywanie się ogłoszeń.
    - Ogłoszeniodawcy wypadliby z zamkniętej pętli - wysłanie posta -
    kilkudniowe oczekiwanie - pretensje na ppd - zrozumienie przyczyn
    odrzucenia - zdobycie informacji o konfiguracji czytnika - ponowne
    wysłanie posta - kilkudniowe oczekiwanie - pretensje na ppd ... itd.
    - Wzrósłby odsetek osób z poprawnie skonfigurowanymi czytnikami.
    - Skończyłyby się dyskusje na ppd o zawartości nagłówków.
    - Kraj w końcu pogrążyłby się w dobrobycie ... (rozpędziłem się ? ) :-)

  • 10. Data: 2004-08-25 09:59:41
    Od: Rafti <r...@W...go2.pl>

    > Czy nie możnaby uruchomić automatu który od razu odrzuca posty ze złą
    > stroną kodową i wysyła do nadawcy informację o odrzuceniu, oraz krótką
    > instrukcję konfiguracji czytnika ?

    Sprawa automatu była już omawiana, poszukaj w archiwum.

    Rafti