PracaGrupypl.praca.dyskusje › Project manager - nowe okreslenie akwizytora

  • 1. Data: 2004-12-16 10:38:35
    Temat: Project manager - nowe okreslenie akwizytora
    Od: " Kania" <k...@N...gazeta.pl>

    Sledze sobie net w poszukiwaniu ciekawych ofert pracy. Od czasu do czasu
    zagladam na co wieksze portale, zeby sprawdzic, czy nie szukaja kogos do
    pracy.

    Dzis padlo na Interie. 2 w miare interesujace stanowiska:
    Programista webmaster i Project manager. Przy programiscie wymagania
    standardowe, czyli chca duzo a placa niewiele.

    Za to project manager rozlozyl mnie na lopatki. Cytuje za Interia:
    Wymagania:
    - wykształcenie wyższe
    - znajomość branży internetowej
    - łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów z partnerami biznesowymi
    - umiejętność wyszukiwania i rozpoznawania potencjalnie korzystnych
    możliwości współpracy oraz partnerów dla poszczególnych obszarów rozwoju
    firmy
    - duże zdolności komunikacyjne, umiejętność prowadzenia prezentacji
    biznesowych
    - umiejętności negocjacyjne i mediacyjne, łatwość rozwiązywania problemów
    - umiejętność finalizowania ustaleń biznesowych w formie ofert i umów
    - samodzielność, doskonała organizacja pracy

    Juz sama nie wiem co o tym myslec :)

    Kania

  • 2. Data: 2004-12-16 10:49:03
    Temat: Re: Project manager - nowe okreslenie akwizytora
    Od: Izza <i...@b...poczta.onet.pl>

    Kania wrote:

> [...]
    > - umiejętność finalizowania ustaleń biznesowych w formie ofert i umów
    > - samodzielność, doskonała organizacja pracy

    mysle, ze w sporej czesci, to jak najbardziej wlasciwe dl PM wymagania:)
    osobiscie uwazam jednak, ze brakuje tu jeszcze kilku wymagan oprocz tych
    wymienionych

    ---
    Izza
    http://www.amiz.pl

  • 3. Data: 2004-12-16 11:12:43
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl>

    Użytkownik " Kania" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Za to project manager rozlozyl mnie na lopatki. Cytuje za Interia:

    Mnie bardzo dziwi takie podejscie, tj. wymyslanie "maskujacych" nazw na
    handlowca. Bo to jest na 100% ogloszenie na handlowca.
    Byc handlowcem w B2B dla dobrej firmy to nie wstyd, zla slawe akwizytorom
    przyniosla ta lazaca po domach i zaczepiajaca na ulicy drobnica. Ale
    normalny handlowiec nie ma problemu z tym, ze jest handlowcem.
    Lepszym handlowcem bedzie zawsze taki, ktory wie, co to znaczy byc
    handlowcem i przychodzi na rekrutacje ze swiadoma zgoda na wykonywanie pracy
    polegajacej na aktywnym poszukiwaniu klientow. Czy od osoby spodziewajacej
    sie czegos innego (jesli ktos po ogloszeniu nie zrozumial, a dal sie
    oczarowac nazwie stanowiska) mozna sie spodziewac takiej motywacji i
    pozytywnego podejscia, jak sie dowie, ze to cos innego niz sie spodziewala,
    w wielu przypadkach cos ocenianego jako gorsze?

    Dlaczego niektorzy "maskuja", ze chodzi o handlowca? I to w przypadkach, gdy
    nie chodzi o wciskanie ludziom na ulicy kart rabatowych, a o normalna prace
    ph?

    Wszyscy mi znani zatrudniajacy handlowcow pisza w ogloszeniach
    "przedstawiciel handlowy". Moze jest tu ktos, kto kiedys "maskowal
    handlowca" i wyjasni mi, jakie sa tego powody, cele i jakie to przynosi
    efekty?

    I.

  • 4. Data: 2004-12-17 23:23:36
    Od: "M.Tankard" <t...@g...pl>

    Thu, 16 Dec 2004 10:38:35 +0000 (UTC), na pl.praca.dyskusje, Kania
    napisał(a):

> [...]
    > - umiejętność finalizowania ustaleń biznesowych w formie ofert i umów
    > - samodzielność, doskonała organizacja pracy

    To _są_ wymagania na PM a nie na akwizytora - nie ma w tym nic dziwnego,
    tak jak napisała Iza dorzuciłbym tu jeszcze trochę warunków ..

    --
    MT