PracaGrupypl.praca.dyskusje › Masz Internet? - Zarabiaj na reklamie !

  • 1. Data: 2004-12-16 02:43:53
    Temat: Masz Internet? - Zarabiaj na reklamie !
    Od: "Adam" <m...@t...pl>

    Jeśli chcesz dorobić do emerytury, renty lub zwykła praca nie zapewnia Ci tyle
    pieniędzy, ile byś chciał albo jesli chcesz zdobyc kieszonkowe w wysokości
    kilkuset złotych miesięcznie, to ta oferta jest dla Ciebie! Jedyne co musisz
    mieć, to dostęp do internetu i trochę czasu każdego dnia na obsługe maili.
    Jeśli bedziesz pracował po kilka godzin każdego dnia, możesz zarobić całkiem
    duże pieniądze!!! Napisz do mnie, a udzielę wszelkich informacji. To nie jest
    żaden żart !!! Zapraszam Serdecznie. m...@t...pl

  • 2. Data: 2004-12-16 11:36:59
    Temat: Re: Masz Internet? - Zarabiaj na reklamie !
    Od: "Mikołaj" <s...@s...spam>

    Użytkownik "Adam" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    całkiem
    > duże pieniądze!!! Napisz do mnie, a udzielę wszelkich informacji. To nie

    Ty żartujesz sobie, to _JEST_ żart!

    Aha, plonk.

  • 3. Data: 2004-12-16 14:17:09
    Od: "Ania" <a...@i...pl>

    Ehh pewnie koljeny MLM - całkiem legalne itd. żerowanie na ludziej głupocie,
    sorry, ale jakoś średnio to bawi, Jednakże życzę powodzenia w sprzedaży
    pakietów hehe...

    Ania M.