PracaGrupypl.praca.dyskusje › Procter & Gamble - rekrutacja on-line

  • 1. Data: 2004-12-15 21:50:04
    Temat: Procter & Gamble - rekrutacja on-line
    Od: "Piotrek Gaszewski" <g...@k...chip.pl>

    Witam
    Mam pytanko do osob, ktore w przeszlosci staraly sie o przyjecie na
    wakacyjne praktyki w wyzej wymienionej firmie (warszawa). Chodzi o to, ze
    chcialbym dowiedziec sie, czy cv i list motywacyjny dolaczane do formularza
    on-line maja byc w jezyku angielskim ?
    Nigdzie nie moglem doszukac sie na ten temat informacji, ale podejrzewam, ze
    skoro sieciowe formularze sa wlasnie w tym jezyku, to dolaczane dokumenty
    powinny takze byc po angielsku?
    Prosilbym o pomoc.
    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 2. Data: 2004-12-17 11:32:09
    Temat: Re: Procter & Gamble - rekrutacja on-line
    Od: "SLaw" <s...@w...pl>

> [...]
    ze
    > skoro sieciowe formularze sa wlasnie w tym jezyku, to dolaczane dokumenty

    Oczywiscie ze po angielsku. Po polsku nikt by nie zrozumial. Zgloszenia
    on-line nie trafiaja do poszczegolnych krajow no chyba ze przejdzesz wstepna
    rekrutacje.

    --
    SLaw