PracaGrupypl.praca.dyskusje › Branża IT - Kraków

  • 1. Data: 2004-12-16 10:46:15
    Temat: Branża IT - Kraków
    Od: "tomek" <t...@w...pl>

    Witam,

    planuję emigrację do Krakowa i w związku z tym mam pytanie czy ciężko dostać
    tam jakąś sensowną pracę (tzn. ciekawą i za w miarę przyzwoite pieniądze) w
    branży IT. Interesuje mnie praca programisty, kończę studia (informatyka) i
    mam prawie 2-letnie doświadczenie (Visual Basic 6.0, MS .NET(ASP.NET i C#) i
    SQL Server). Dzięki za informacje

    pozdr.
    tomek

  • 2. Data: 2004-12-16 12:03:56
    Temat: Re: Branża IT - Kraków
    Od: "jaQbek" <j...@n...onet.pl>

    Użytkownik "tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mam prawie 2-letnie doświadczenie (Visual Basic 6.0, MS .NET(ASP.NET i C#)

    Jest kilka firm. Może nie tyle co W Wawie, ole w porównaniu z innymi
    maistami nie wygląda to najgorzej. Zarobki też bardzo różne - zresztą
    przejrzyj archiwum, bo niedawniej jak z tydzień temu była dyskusja o
    zarobkach informatyków, również w Krakowie. A swoją drogą - nie lepiej
    wstrzymać się z emigracją do czasu znalezienia konkretnej pracy ?

    Pozdrawiam
    jaQbek

  • 3. Data: 2004-12-16 12:24:45
    Od: "tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "jaQbek" <j...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zarobkach informatyków, również w Krakowie. A swoją drogą - nie lepiej
    > wstrzymać się z emigracją do czasu znalezienia konkretnej pracy ?

    pewnie byłoby lepiej, ale chyba łatwiej mi będzie znaleźć pracę będąc na
    miejscu niż w miejscu oddalonym od Krakowa o ponad 300 km

    pozdr.
    tomek

  • 4. Data: 2004-12-16 12:46:14
    Od: "jaQbek" <j...@n...onet.pl>

    > pewnie byłoby lepiej, ale chyba łatwiej mi będzie znaleźć pracę będąc na
    > miejscu niż w miejscu oddalonym od Krakowa o ponad 300 km

    Absolutnie się z Tobą nie zgodzę ! Czasy szukania pracy poprzez chodzenie po
    firmach i wypytywania o wolne etaty się skończyły daaaawno. W tej chwili,
    przynajmniej ja, szukam pracy wyłącznie przez internet. A tu nie ma
    znaczenia, czy w danym momencie jesteś tu, czy gdzie indziej. Radzę Ci -
    najpierw znajdź pracę, potem myśl o przeprowadzce. Życie w Krakowie
    kosztuje, tym bardziej, jak się tam siedzi i pracy szuka. I tnij cytaty :]

    Pozdrawiam
    jaQbek

  • 5. Data: 2004-12-16 13:37:07
    Od: "tomek" <t...@w...pl>

> [...]
    > najpierw znajdź pracę, potem myśl o przeprowadzce. Życie w Krakowie
    > kosztuje, tym bardziej, jak się tam siedzi i pracy szuka. I tnij cytaty
    :]

    Wszystko się zgadza, ale będąc w innym mieście i szukając pracy przez
    internet też będę musiał jeździć do Krakowa choćby na rozmowy
    kwalifikacyjne. A to też wydatek prawie 100 zł i cały dzień z głowy. Poza
    tym przeprowadzam się na bank więc nawet jeśli będę miesiąc bez pracy (może
    za duży optymista ze mnie :) ) to nie będzie tragedia

    pozdr.
    tomek

  • 6. Data: 2004-12-16 13:39:49
    Od: "E." <j...@p...fm>

    > pewnie byłoby lepiej, ale chyba łatwiej mi będzie znaleźć pracę będąc na
    > miejscu niż w miejscu oddalonym od Krakowa o ponad 300 km

    w dobie telefonow i internetu mozesz juz zaczac umawiac sie na rozmowy
    kwalifikacyjne. Przynajmniej zbadasz jakie sa szanse.
    Pozdr. ErrOR

  • 7. Data: 2004-12-16 14:54:46
    Temat: Re: [OT] Re: Branża IT - Kraków
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    jaQbek <j...@n...onet.pl> wrote:

    > Ciekawe, kiedy rozmowy będą załatwiane przez wideotelefon :)

    Może się zdziwisz, ale czasami w procesie rekrutacyjnym występują
    wideokonferencje (np. z potencjalnym przełożonym).

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 8. Data: 2004-12-16 14:56:12
    Temat: [OT] Re: Branża IT - Kraków
    Od: "jaQbek" <j...@n...onet.pl>

  • 9. Data: 2004-12-16 15:55:05
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 16 Dec 2004 13:46:14 +0100, "jaQbek" <j...@n...onet.pl>
    wrote:

    >Absolutnie się z Tobą nie zgodzę ! Czasy szukania pracy poprzez chodzenie po
    >firmach i wypytywania o wolne etaty się skończyły daaaawno.
    Absolutnie sie z Toba nie zgodze! Kolega niedawno znalazl prace po
    odwiedzeniu osobiscie kilku firm. Prace dostal w tej w ktorej na
    drzwiach byla kartka "Brak wolnych miejsc pracy" - mimo to wszedl i
    dostal prace!

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 10. Data: 2004-12-16 17:25:15
    Od: marcins <m...@c...pl>

    jaQbek wrote:

    > Ciekawe, kiedy rozmowy będą załatwiane przez wideotelefon :)

    juz sa ;)

    m.