PracaGrupypl.praca.dyskusje › Programista java zarobki Irlandia

  • 11. Data: 2007-11-17 05:55:51
    Temat: Re: Programista java zarobki Irlandia
    Od: yale <N...@g...com>

    > chyba per annum.

    Dokładnie. Mowa o wynagrodzeniu rocznym :)

  • 12. Data: 2007-11-19 10:16:08
    Od: d...@p...onet.pl

    > masz ponad 10 000 euro ?????????? chyba cok kitujesz kolego

    Dla wszystkich, ktorzy czytaja grupy takie jak ta, zalecam bardziej uwazne
    czytanie tresci postow. Podalem stawke netto/miesiac a dokladnie chodzilo mi o
    1100 netto/miesiac. Zadne zero mi sie nie pomylilo.

    Pozdrawiam.

  • 13. Data: 2007-11-19 10:21:59
    Od: d...@p...onet.pl

    > Ale o co biega? Może pracuje w małym mieście a stawka (netto)
    > wynegocjowana 2,5 roku temu i zamiast żalić się głosuje nogami (zmienia
    > prace)?

    Dokladnie chodzilo mi o ponad 4000 zl netto/miesiac (1100 euro) Czy to duzo czy
    malo, tego nie wiem. Ile wedlug Ciebie moze dostac w takim miescie jak Warszawa,
    ktos taki jak ja ??

    > Ja ze swojej strony dodam: 40000EUR/month (brutto) to jest taka
    > przeciętna kwota (ale uparte stwierdzenie non-JEE może utrudniać
    > poszukiwanie pracy). Kwotę tą traktuj jako dobrą podstawę bo i oferty za
    > 25000 też widywałem (ale raczej dla ludzi z doświadczeniem ok 1 rok)

    No dobra, J2EE moze byc, ale za duzego doswiadczenia w tym nie mam. Po prostu
    mnie to nie ciagnie i tyle. Czyli wedlug Ciebie ile rocznie bedzie ok dla kogos
    takiego jak ja ??

  • 14. Data: 2007-11-19 23:10:03
    Od: "mlody" <m...@t...null>

    hej mam dokladnie tyle samo jako programista
    Javy (spory i nie prosty program standalone ) w miescie >500tys
    w Polsce. Ale mysle ze wyciagne 6000netto jak sie
    zaczne "bic" o swoje. W IE nie mam pojecia niestety ;-/
    ale tez nie pogardze jakas informacja na ten temat.
    pozdrawiam kolege

  • 15. Data: 2007-11-20 22:46:46
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    Użytkownik "KsZZysiek" <kszysiek@__tlen.pl> napisał w wiadomości
    > No to sproboj przetworzyć 20 milionów rekordów bilingowych na 24h. Potem
    > jeszcze na koniec miesiaca zrób z nich faktury :)

    A co ma piernik do wiatraka? Czlowieku od takich rzeczy sa hurtownie danych,
    narzedzia BI itd. Java sluzy tylko jako oprogramowanie klientow. Wiekszosc
    powaznych aplikacji na swiecie jest napisanych wlasnie w Javie, wiec nie
    wiem skad bierzesz takie bzdurne informacje.

  • 16. Data: 2007-11-21 10:23:53
    Od: v...@g...com

    On 20 Lis, 23:46, "Marcin" <m...@w...pl> wrote:
> [...]
    > powaznych aplikacji na swiecie jest napisanych wlasnie w Javie, wiec nie
    > wiem skad bierzesz takie bzdurne informacje.

    2 uwagi:

    Co do systemu billingowego: dla tepsy akurat to robi pewna firma
    ktorej nazwy nie wymienie, na systemie typu mainframe - zadna paskudna
    Java do tego nie potrzebna. ;-P Efektywne posortowanie kilkudziesieciu
    a moze i kilkuset gigabajtow to pewne wyzwanie dla Javy-dobrej-na-
    wszystko, jak sadze...

    Wczoraj bylem na prezentacji IBM-owskiej dot nowego DB2 - prelegent
    stwierdził że Control Center zostanie przerobione na interfejs
    obslugiwany przez przegladarke www. Nie wiem, moze tez z JAva bedzie
    mialo cos wspolnego, ale powiedzial wyraznie - dotychczasowa kobyla,
    napisana w Javie, z kazda kolejna wersja wieksza i wolniejsza, na
    szczescie przejdzie do historii.

  • 17. Data: 2007-11-21 10:51:34
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 21 Lis, 11:23, v...@g...com wrote:

> [...]
    > mialo cos wspolnego, ale powiedzial wyraznie - dotychczasowa kobyla,
    > napisana w Javie, z kazda kolejna wersja wieksza i wolniejsza, na

    bo tez Java niezbyt nadaje sie do pisania aplikacji okienkowych.
    Zdecydowanie lepiej zachowuje sie po stronie serwera, do logiki
    biznesowej i UI. Zreszta, bylo spytac, czy przypadkiem Control Center
    nie bedzie napisane z uzyciem serwletow i JSP :).

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 18. Data: 2007-11-21 23:11:43
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    Użytkownik <v...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...

> [...]
    >Java do tego nie potrzebna. ;-P Efektywne posortowanie kilkudziesieciu
    >a moze i kilkuset gigabajtow to pewne wyzwanie dla Javy-dobrej-na-

    Ale Ty nie rozumiesz podstaw systemu informatycznego. Takie rzeczy jak
    sortowanie robi sie po stronie bazy danych, na indeksowanych kolumnach, a
    nie w Javie. Myslales ze pobiera sie do jakiegos obiektu Javy kilkaset GB i
    potem sortuje? Litosci ;)

  • 19. Data: 2007-11-22 13:40:22
    Od: "Wojciech Czaplinski" <t...@o...pl>

    > Witam,
    >
    > Chcialem zapytac o mozliwe zarobki w Irlandii (Dublin) dla programisty Java.
    Mam
    > 2,5 roku doswiadczenia w Polsce : java,swing,xml,eclipse, ant + kilka innych
    > rzeczy, pare delegacji zagranicznych + pare ciekawych projektow studenckich.
    > Zaznaczam, ze J2EE mnie nie interesuje. Chodzi o dzialke telekomunikacyjna.
    Jaka
    > stawka bylaby odpowiednia. W Polsce mam w przeliczeniu na euro ponad 1000.

    Tu jest statystyka zarobków na różnych stanowiskach w IT w Irlandii:
    <http://www.irishjobs.ie/ForumWW/SalarySurvey.aspx?
    SalarySurveyID=449&BannorID=a9f10da8&BZoneID=14&Pare
    ntID=75&CID=160>

    Poza tym poprzeglądaj aktualne oferty pracy, z tym że weź poprawkę na przynętę:
    http://realtester.blox.pl/2007/08/Liars.html

    pozdrawiam,
    Tarantoga

  • 20. Data: 2007-11-22 13:49:55
    Od: "Wojciech Czaplinski" <t...@o...pl>

    > "MT" <s...@d...pl> wrote in message
    >
    > Moze mial na mysli jakis OMC dla sieci, albo CS dla stacji bazowych /
    > kontrolerow sieciowych, albo gui do wszelakiej masci sniferow/dekodowania
    > RF, albo systemy billingowe, albo nawet J2ME? Zastosowan Javy w telecoms
    > jest od groma. Telecoms to nie tylko realtime choc to akurat w tej zabawie
    > jest najfajniesze.
    >
    > Do OP - Irlandia to akurat niezbyt szczesliwy kierunek jesli chodzi o
    > telecoms. Jesli powaznie myslisz o emigracji i pracy w tej dzialce to raczej
    > patrz na UK.

    W Irlandii są centra R&D Ericssona, operatorów (Vodafone, Meteor, O2) oraz
    wiele mniejszych firm zajmujących różne nisze rynkowe.

    Tarantoga