PracaGrupypl.praca.dyskusje › 11 listopada, czy można to odebrać

  • 1. Data: 2007-11-16 10:02:44
    Temat: 11 listopada, czy można to odebrać
    Od: "vitay" <v...@n...com>

    Witam

    Chciałem się dowiedzieć czy można sobie za 11 listopada, skoro wypadł w
    niedzielę odebrać jakiś dzień w tygodniu. W sumie już w tym miesiącu
    wykorzystałem 1 dzień urlopu oraz kilka dni chorobowego tak więc czy mogę
    sobie jeszcze wykorzystać ten dodatkowy dzień jako wolne?

  • 2. Data: 2007-11-16 10:32:12
    Temat: Re: 11 listopada, czy można to odebrać
    Od: "P.H." <l...@s...kreml.zsrr>

    Użytkownik "vitay" <v...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > wykorzystałem 1 dzień urlopu oraz kilka dni chorobowego tak więc czy mogę
    > sobie jeszcze wykorzystać ten dodatkowy dzień jako wolne?
    NIE
    było już na grupie conjmniej 2x
    dzień wolny przysługuje za święto wypadające w sobotę

  • 3. Data: 2007-11-16 15:00:12
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-11-16 11:32 [P.H.] napisał(a):

    > dzień wolny przysługuje za święto wypadające w sobotę

    Dzień wolny przysługuje za święto wypadające w dzień dodatkowo wolny od
    pracy. To że to u większości wypada w sobotę to akurat przypadek.

    --
    : Pozdrawiam, _ _ ::
    ::: _ _^_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\::