PracaGrupypl.praca.dyskusje › Programista java zarobki Irlandia

  • 1. Data: 2007-11-16 14:49:58
    Temat: Programista java zarobki Irlandia
    Od: d...@p...onet.pl

    Witam,

    Chcialem zapytac o mozliwe zarobki w Irlandii (Dublin) dla programisty Java. Mam
    2,5 roku doswiadczenia w Polsce : java,swing,xml,eclipse, ant + kilka innych
    rzeczy, pare delegacji zagranicznych + pare ciekawych projektow studenckich.
    Zaznaczam, ze J2EE mnie nie interesuje. Chodzi o dzialke telekomunikacyjna. Jaka
    stawka bylaby odpowiednia. W Polsce mam w przeliczeniu na euro ponad 1000.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-11-16 18:32:54
    Temat: Re: Programista java zarobki Irlandia
    Od: "Marcin Wozniak" <m...@o...pl>

    masz ponad 10 000 euro ?????????? chyba cok kitujesz kolego

  • 3. Data: 2007-11-16 19:03:24
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Fri, 16 Nov 2007 19:32:54 +0100, "Marcin Wozniak"
    <m...@o...pl> wrote:

    >masz ponad 10 000 euro ?????????? chyba cok kitujesz kolego
    ^^^^^^^^^^^
    [...]

    ^^^^
    No comment.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 4. Data: 2007-11-16 20:33:24
    Od: yale <N...@g...com>

    > ^^^^
    > No comment.

    Ale o co biega? Może pracuje w małym mieście a stawka (netto)
    wynegocjowana 2,5 roku temu i zamiast żalić się głosuje nogami (zmienia
    prace)?

    Ja ze swojej strony dodam: 40000EUR/month (brutto) to jest taka
    przeciętna kwota (ale uparte stwierdzenie non-JEE może utrudniać
    poszukiwanie pracy). Kwotę tą traktuj jako dobrą podstawę bo i oferty za
    25000 też widywałem (ale raczej dla ludzi z doświadczeniem ok 1 rok)

    Zaraz mnie tu zjadą "fachowcy", że za tyle to im się rano nie opłaca
    wstawać. Ja dodam że bariera pomiędzy zarobkami PL a Europą (jeśli się
    dobrze wynegocjowało umowe w PL) nie jest już tak duża.

  • 5. Data: 2007-11-16 20:41:15
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 16 Lis, 21:33, yale
    <N...@g...c
    om> wrote:

    > Ale o co biega?

    Biega o to, ze autor watku podal kwote 1000 EUR, a komentarzoczynca
    odczytal to jako 10 000 EUR.

    > Ja ze swojej strony dodam: 40000EUR/month (brutto) to jest taka
    > przeciętna kwota

    chyba per annum.

    > Zaraz mnie tu zjadą "fachowcy", że za tyle to im się rano nie opłaca
    > wstawać. Ja dodam że bariera pomiędzy zarobkami PL a Europą (jeśli się
    > dobrze wynegocjowało umowe w PL) nie jest już tak duża.

    a tu sie zgodze, zwlaszcza jesli uwzglednic duzo wyzsze ceny
    nieruchomosci - wynajmu i kupna.

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 6. Data: 2007-11-16 21:19:37
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    MT pisze:
    > Ty facet ale JAVA to wodotryski do telekomunikacji nadaje sie jak pies
    > do pluga.

    mozesz rozwinąć? pytam powaznie, nie ze sie czegos czepiam. jak
    udowodnisz, przytaknę :)

    --
    body {
    name: '|<o?rad Karpieszu>|';

  • 7. Data: 2007-11-16 21:36:09
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fhl16u$p1o$1@atlantis.news.tpi.pl, *MT* wrote:
    > Ty facet ale JAVA to wodotryski do telekomunikacji nadaje sie jak
    > pies do pluga.

    Moze piszac Java w telekomunikacji mial na mysli gierki na komorke ;-)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 8. Data: 2007-11-16 22:25:03
    Od: KsZZysiek <kszysiek@__tlen.pl>

    > mozesz rozwinąć? pytam powaznie, nie ze sie czegos czepiam. jak
    > udowodnisz, przytaknę :)

    No to sproboj przetworzyć 20 milionów rekordów bilingowych na 24h. Potem
    jeszcze na koniec miesiaca zrób z nich faktury :)

    --
    Krzysztof, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 9. Data: 2007-11-16 22:29:08
    Od: "Muchomor" <m...@g...pl>

    "MT" <s...@d...pl> wrote in message
    > Ty facet ale JAVA to wodotryski do telekomunikacji nadaje sie jak pies do
    > pluga.

    Moze mial na mysli jakis OMC dla sieci, albo CS dla stacji bazowych /
    kontrolerow sieciowych, albo gui do wszelakiej masci sniferow/dekodowania
    RF, albo systemy billingowe, albo nawet J2ME? Zastosowan Javy w telecoms
    jest od groma. Telecoms to nie tylko realtime choc to akurat w tej zabawie
    jest najfajniesze.

    Do OP - Irlandia to akurat niezbyt szczesliwy kierunek jesli chodzi o
    telecoms. Jesli powaznie myslisz o emigracji i pracy w tej dzialce to raczej
    patrz na UK.

    pzdr
    Muchomor

  • 10. Data: 2007-11-17 00:41:28
    Od: "Q" <n...@s...pl>

> [...]
    > Kwotę tą traktuj jako dobrą podstawę bo i oferty za 25000 też widywałem
    > (ale raczej dla ludzi z doświadczeniem ok 1 rok)

    nie zacina Ci sie <0> na klawiaturze?