PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramista bez wykształcenia technicznego. › Re: Programista bez wykształcenia technicznego.
    From: Bartek <b...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Programista bez wykształcenia technicznego.
    Date: Sun, 10 Jun 2007 14:42:47 +0200

    Dnia Sat, 9 Jun 2007 21:06:33 +0000 (UTC), Jakub Lisowski napisał(a):

    > Jakbym miał kogoś brać bez wykształcenia technicznego, to postarałbym
    > się go uwalić na samym początku, niż po pół roku, w środku projektu
    > stwierdzić, że gościu nie kuma podstaw i robi coś od siebie.
    > Widziałem soft napisany przez kogoś bez wykształcenia kierunkowego, i
    > chociaż jestem w stanie uwierzyć, że algorytmika i projektowanie
    > oprogramowania może być czyimś hobby, to jest to ciężkie do uwierzenia.

    Zgoda, ale wskaz mi Polska uczelnie ktora co roku w czerwcu wypluwa dobrych
    programistow, nie hobbystow ktorzy potrafia dobrze pisac kod i rozwiazywac
    trudne wymagania klienta. Uczelnia moze tylko okreslic, opisac i wymagac
    zaliczenia danego przedmiotu jak np. algorytmy. Ale to czy student, a
    pozniej programista bedzie wiedzial co i gdzie stosowac to zalezy tylko i
    wylacznie od niego samego i wlasnie hobbystycznego podejscia.