PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramista bez wykształcenia technicznego. › Re: Programista bez wykształcenia technicznego.
  • Data: 2007-06-10 18:51:40
    Temat: Re: Programista bez wykształcenia technicznego.
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain> szukaj wiadomości tego autora

    O czasie 2007-06-10 20:02, taki ktos jak LukaszS napisac raczyl:
    > Co rozumiesz pod "wiedzieć osobiście"? Nie pracuję, nie pracowałem w takiej
    > korporacji. W kilku instalowaliśmy nasz system, więc spędziłem kilka tygodni
    > w takiej firmie jako tzw. "kontraktor". Trochę rozmów z pracownikami i z
    > kolegami, którzy odeszli do takiej firmy. To cała moja wiedza. Jeśli za
    > mało, to przepraszam - musisz sobie poszukać gdzie indziej wiarygodnego
    > źródła.

    I dokładnie o to mi chodziło :-)
    Chciałem się zorientować, czy powtarzasz cudze opinie lub własne
    pomysły na to, jak wg Ciebie w takich korporacjach jest, czy też
    - jak się ostatecznie okazało - miałeś jakiś kontakt z pracownikami
    takich firm - czyli informacje z pierwszej ręki.

    Dzięki.

    Waldek