PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramista bez wykształcenia technicznego. › Re: Programista bez wykształcenia technicznego.
  • Data: 2007-06-11 07:39:57
    Temat: Re: Programista bez wykształcenia technicznego.
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> szukaj wiadomości tego autora

    > I odniosłem wrażenie, że kobiety lepiej odnajdują się w takich właśnie
    > dużych korporacjach.
    > Bardziej podatne są na pranie mózgu niż mężczyźni.

    Może też mają inne wymagania względem pracy: są otoczone dobrą opieką, mają
    poczucie bezpieczeństwa (?), braku odpowiedzialności, ukrycia ("tisze
    budiesz, dalsze zajdiesz"). Nie mają potrzeby tworzenia, zostawiania czegoś
    po sobie. Podczas, gdy mężczyznę zwykle frustruje, gdy nie może się
    pochwalić: "popatrz ten kawałek kodu, to JA napisałem".

    --
    Lukasz