PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramista PHP › Re: Programista PHP
    From: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Programista PHP
    Date: Tue, 30 Nov 2004 14:17:22 +0000 (UTC)

    On 2004-11-30, Immona <c...@W...com.pl> wrote:
    > a jakie masz oczekiwania?
    > Pytam z ciekawosci odnosnie tego, jakie ludzie potrafia miec oczekiwania :)
    Duuuże :)
    A poważniej. Wielojęzyczność. Możliwość podpięcia kilku wersji językowych
    danego zasobu (tekstu, podpisu pod zdjęciem, pozycji w menu). Kategoryzacja
    zasobów. Słowa kluczowe do zasobów. Wyszukiwanie po słowach kluczowych.
    Indeksowanie tekstu, wyszukiwanie pełnotekstowe. Oczywiście przechowywanie
    tekstów, grafik. Współpraca z RSS (dawanie/branie). Cały layout na szablonach
    aby można było łatwo podmienić. Zakładanie kont dla użytkowników. Poziomy
    dostępu - czytelnik, redaktor, tłumacz, ja :) Przydzielanie użytkowników do
    grup. Pokazywanie wybranych zasobów tylko określonym grupom użytkowników.
    Graficzne oznakowanie linków (linki wewnątrz serwisu, linki polskojęzyczne,
    linki obcojęzyczne, ew. ze wskazaniem na konkretny język). No i oczywiście
    popierdułki typu sondy, ankiety, komentarze (ale też jako opcja, np. do
    określonych zasobów, albo dla określonych grup użytkowników). Chyba tyle.

    > No wiesz -co innego hobby, co innego praca. Rozmowa o PHP byla w kontekscie
    > pracy. PHP jest w ogole beznadziejnie nudne. A interfejs w sensie wygladu
    > powinien byc oddzielony od kodu.
    API :) Ja bym powiedział, że PHP potrafi być fascynujące. Zwłaszcza wtedy,
    jak się przejmuje kod po kimś :]

    > nie oplaca sie.
    Otóż to. A jak się w końcu zbiorę i zacznę to pisać, to przynajmniej trochę
    zabawy i satysfakcji będę miał. A może to potem kto kupi? :)

    > A potem taki ma jeszcze Kompleks Wlasnego Kodu i trudno z nim pracowac :)
    Co to KWK? Czy to ma coś wspólnego z Syndromem Włoskim[1]?

    Pozdrawiam
    Czesiu

    [1] spaghetti code
    --