PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramista PHP › Re: Programista PHP
  • Data: 2004-11-30 19:44:13
    Temat: Re: Programista PHP
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:5d7a.00000566.41ab4e9e@newsgate.onet.pl...
    > Jakie wg. Was szanse ma na rynku pracy prosgramista PHP (+ MySQL,
    PostreSQL) i
    > kilkuma innymi umiejetnosciami zwiazanymi z ta dziedzina?

    Marnie. W "tym temacie" zawsze znajdzie sie student badz licealista, ktory
    "zrobi to taniej". Nie mowiac o firmach hostingowych, ktore w ramach uslugi
    daja do wyboru 100 layout'ow i 30 bajerow sklepowo/licznikowych.

    No i jezeli nie masz zwyczaju za kazdym razem wymyslac kola, to jest to
    cholernie nudne. Nie wierze w tabuny programistow dlubiacych "od zawsze" w
    pehape, zarabiajacych dzieki temu sensowne pieniadze.

    Poducz sie J2EE i/lub .NET - z tym mozna myslec o sensownych zarobkach i
    perspektywach rozwoju.

    szomiz
    Jestem za wprowadzeniem obowiazku korzystania przez administracje z
    bezplatnego oprogramowania. Ale pod warunkiem wprowadzenia obowiazku
    korzystania z bezplatnego sprzetu. No moze takiego, ktorego koszt zakupu
    nie przekracza kosztow surowcow potrzebnych do jego wytworzenia.