PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramista PHP › Re: Programista PHP
  • Data: 2004-11-30 14:57:53
    Temat: Re: Programista PHP
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:slrncqp07i.726.arturcz@blabluga.hell.pl...
    > Duuuże :)

    Wyglada na to, ze chcesz zrobic jakis wortal pelna geba. :)

    > Otóż to. A jak się w końcu zbiorę i zacznę to pisać, to przynajmniej
    trochę
    > zabawy i satysfakcji będę miał. A może to potem kto kupi? :)

    Moze.

    > Co to KWK? Czy to ma coś wspólnego z Syndromem Włoskim[1]?

    KWK nie odnosi sie do wad kodu, ale wad postawy programisty wobec kodu i
    jest to postawa, ktora skutecznie uniemozliwia konstruktywna prace w zespole
    z takim czlowiekiem (po jego wywaleniu wydajnosc zespolu wzrasta /tzw.
    programista ujemny/). Jest to przywiazanie do swojego stylu programowania i
    nieelastycznosc w tym zakresie, ambicjonalne reagowanie na uprawniona
    krytyke i ogolne "wara od mojego kodu, jest doskonaly!"

    I.