PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramista PHP › Re: Programista PHP
    From: "Immona" <c...@W...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Programista PHP
    Date: Tue, 30 Nov 2004 13:59:27 +0100

    Użytkownik "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:slrncqor54.726.arturcz@blabluga.hell.pl...
    > Klocki klockami... Myślę nad tym, żeby wreszcie zrobić coś sensownego
    > ze swoją stroną WWW. Zastanawiam się nad jakimś CMSem. Owszem, CMSów jak
    > mrówków. Ale jakoś żaden z nich nie spełnia moich oczekiwań.

    a jakie masz oczekiwania?
    Pytam z ciekawosci odnosnie tego, jakie ludzie potrafia miec oczekiwania :)
    doradztwa sie nie spodziewaj, bo od kilku lat nie jestem na biezaco w
    ofercie klockow :)

    > A wyciąganie
    > kawałka kodu z jednego modułu, przerabianie mu interfejsu tak, żeby
    pasował
    > do drugiego - i tak siedemnaście razy - to nie jest to, co tygrysy lubią
    > najbardziej. Hobby hobbym ;), ale znam o wiele przyjemniejsze sposoby
    > marnowania czasu.

    No wiesz -co innego hobby, co innego praca. Rozmowa o PHP byla w kontekscie
    pracy. PHP jest w ogole beznadziejnie nudne. A interfejs w sensie wygladu
    powinien byc oddzielony od kodu.

    > Pominąłem już kwestię czasu potrzebnego na poznanie kodu tego wybranego
    > przeze mnie CMSa. Gdybym zarobkowo zajmował się instalowaniem klientom
    > CMSów, to z pewnością opłaciłoby mi się poświęcić czas i poznać xoopsa
    > czy innego groupware'a. Ale na własne potrzeby?

    nie oplaca sie.

    > No i nie zapominaj o kolejnej bardzo ważnej kwesti - radość z tworzenia
    > jest większa, niż radość z przerabiania :)

    A potem taki ma jeszcze Kompleks Wlasnego Kodu i trudno z nim pracowac :)

    I.