PracaGrupypl.praca.dyskusje › Program 1 praca (po raz 2)

  • 1. Data: 2002-06-27 13:30:39
    Temat: Program 1 praca (po raz 2)
    Od: "Jacek W." <l...@p...fm>

    Witam
    W tym roku koncze studia i chcialbym rozpoczac dzialalnosc gosp. Zastanawiam
    sie czy obejmuje mnie program 1 praca. W czasie studiow przez krotki okres
    prowadzilem dzialalnosc gosp.

    Na stronie podanej kilka postow nizej nic o tym nie ma (no chyba, ze
    przeoczylem), a slyszalem, ze
    program ten takich osob nie obejmuje.
    Jak to jest na prawde?

    Dziekuje
    Pozdrawiam
    Jacek W.

  • 2. Data: 2002-06-27 16:14:06
    Temat: Re: Program 1 praca (po raz 2)
    Od: "Marchewka" <i...@w...pl>

    > Na stronie podanej kilka postow nizej nic o tym nie ma (no chyba, ze
    > przeoczylem), a slyszalem, ze
    > program ten takich osob nie obejmuje.
    > Jak to jest na prawde?

    Ten program chyba nikogo nie obejmuje. Slyszalam w radiowej "Trojce", ze
    jest to kolejna propagandowa sciema rzadu.
    Program jest, gora kasy na niego poszla, ale nic sie nie dzieje. Na stronie
    www
    tylko same zapewnienia, zabawne haslo SUKCES i niewiele poza tym. Na
    telefony nikt nie odpowiada, nawet na platnych liniach, ma maile tez nie ma
    odzewu, kasy na kredyty tez brak. A w Urzedach Pracy w ogole nic nie wiedza
    na temat tego programu. Podobno pracodawcy przychodza po info i zeby
    zatyrudnic absolwentow, a panie w UP sie dziwia. Wniosek z programu -
    najlepiej, absolwencie, jakbys zadbal o siebie sam!
    Ale moze po tej audycji, w ktorej zreszta duzo wady nalal wice minister
    pracy, cos sie ruszylo.
    Daj znac, jak cos Ci sie uda zamieszac!
    Powodzenia!
    M.

  • 3. Data: 2002-06-30 14:35:29
    Od: "rr" <r...@p...pl>

    > Ten program chyba nikogo nie obejmuje. Slyszalam w radiowej "Trojce", ze
    > jest to kolejna propagandowa sciema rzadu.

    u mnie chcieli 3 osoby zatrudnic, ale UP powiedzial ze nie maja na to
    kasy...
    nie komentuje :(
    --
    pozdro