PracaGrupypl.praca.szukana › Profesjonalna reanimacja danych na CD

  • 1. Data: 2002-06-11 08:06:52
    Temat: Profesjonalna reanimacja danych na CD
    Od: <z...@p...onet.pl>

    Oferuje panstwu profesjonalne odnawianie plyt CD, polegajace miedzy innymi na
    tzw cd-recovery. Jezeli macie panstwo wazne plyty, z bazami danych,
    inforamcjami o klientach itp. ktore nie sa czytane juz przez system Windows,
    moja oferta jest wlasnie do panstwa skierowana. Szybko i sprawnie moge te dane
    odzyskac i odeslac panstwu nowa plyte z brakujacymi, tak waznymi dla Was
    plikami. Firmy zagraniczne oferuja swe uslugi liczac sobie za nie od 200 do
    nawet 2500 dolarow. Moje uslugi sa duzo tansze, przystosowane do polskich
    realiow. Jezeli jestesce panstwo zainteresowani prosze o kontakt e-mailowy, a
    udziele wszystkich niezbednych informacji dot moich uslug. Prosze rowniez
    tylko o powazne oferty, na zarty odpowiadac nie bede.
    z...@p...onet.pl

    pzdr

  • 2. Data: 2002-06-11 08:32:58
    Temat: Re: Profesjonalna reanimacja danych na CD
    Od: "Yattaman" <y...@s...pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tzw cd-recovery. Jezeli macie panstwo wazne plyty, z bazami danych,
    > inforamcjami o klientach itp. ktore nie sa czytane juz przez system

    Podstawowy błąd - płytę fizycznie czyta napęd, tylko i wyłącznie.
    Dopiero dane z napędu bierze system operacyjny.

    > moja oferta jest wlasnie do panstwa skierowana. Szybko i sprawnie moge
    te dane
    > odzyskac i odeslac panstwu nowa plyte z brakujacymi, tak waznymi dla
    Was

    Wszystko OK pod warunkiem, ze nie jest uszkodzona strona zapisu. Jak się
    to podrapie, to Święty Boże nie pomoże.

> [...]
    rowniez
    > tylko o powazne oferty, na zarty odpowiadac nie bede.

    ZTCW, za niewielką sumę, można nabyć na giełdzie komputerowej taki
    zestawik do naprawiania płyt.

    --
    Y.

  • 3. Data: 2002-06-29 22:00:06
    Temat: [OT]Sposób za darmo, było: : Profesjonalna reanimacja danych na CD
    Od: "Adam \"_aDi_\" Guźmierski" <a...@s...waw.pl.USUN-TO>

    Z pod tego adresu <z...@p...onet.pl> wyplynelo ponizsze...

    (ciach ta autoreklama)

    Firmy zagraniczne oferuja swe
    | uslugi liczac sobie za nie od 200 do nawet 2500 dolarow. Moje uslugi sa
    | duzo tansze, przystosowane do polskich realiow.

    ----a ja podam sposób za darmo (i pomagający w 99% wypadków) czyli w
    sytuacjach kiedy płyta jest mocno porysowana....W tym celu nalezy nanieśc
    niewielka ilośc ( najlepiej za pomocą szmatki) preparatu co sie zowie WD-40
    i rozetrzeć, tak by "aktywna" strona płytki była nasmarowana, lecz tak by z
    niej nie ciekło.....tak przygotowana płytke wsadzamy do napędu (najlepsza -
    Toshiba) i szybciutko wykonujemy z niej kopię - oliwka na płycie wypełnia
    rysy i powoduje zmniejszenie załamań wiazki laserowej. Poza tym wspólczesne
    czytniki mają tak zaawansowaną korekcje błedów że przeczyta te miejsca 10 x
    a za 11 zogniskuje prawidowo i płytak odcztytana. Powyższy sposób jest w
    pewnym sensie autorki ale działa - uratowałem w ten sposób dane z wielu płyt
    i to nie za 2500 $ czy nawet 200 ale za 14 zł (tyle ile kosztuje duża butla
    WD-40, która może przydac się do czegos innego również...)

    pozdrowiania dla całej grupy
    --
    # begin kernel error...memory dumped:
    # ...prowizorka jest najtrwalsza forma konstrukcji...