PracaGrupypl.praca.szukana › Zarabianie w internecie! warto! mam czeki.

  • 1. Data: 2002-06-11 08:03:49
    Temat: Zarabianie w internecie! warto! mam czeki.
    Od: <z...@p...onet.pl>

    $$$

    Zarabianie w internecie! warto! mam czeki.

    Witam! Ostatnio zainteresowalem sie serwisem pt Spedia. Rzecz polega na
    ogladaniu reklam wyswietlanych na pasku u dolu ekranu, i to wszystko... :)
    firma co ciekawe przysyla czeki juz gdy na koncie uzbiera sie 30$. to duzo
    lepiej niz gdzie indziej (nitroclicks 500$) wszystkich zainteresowanych
    zapraszam, a cala reszte przepraszam za ten post.
    http://www.spedia.net/cgi-bin/tz.cgi?run=show_svc&fl
    =8&vid=3364191