PracaGrupypl.praca.szukanaProfesjonalna reanimacja danych na CD › Profesjonalna reanimacja danych na CD
    From: <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Profesjonalna reanimacja danych na CD
    Date: 11 Jun 2002 10:06:52 +0200

    Oferuje panstwu profesjonalne odnawianie plyt CD, polegajace miedzy innymi na
    tzw cd-recovery. Jezeli macie panstwo wazne plyty, z bazami danych,
    inforamcjami o klientach itp. ktore nie sa czytane juz przez system Windows,
    moja oferta jest wlasnie do panstwa skierowana. Szybko i sprawnie moge te dane
    odzyskac i odeslac panstwu nowa plyte z brakujacymi, tak waznymi dla Was
    plikami. Firmy zagraniczne oferuja swe uslugi liczac sobie za nie od 200 do
    nawet 2500 dolarow. Moje uslugi sa duzo tansze, przystosowane do polskich
    realiow. Jezeli jestesce panstwo zainteresowani prosze o kontakt e-mailowy, a
    udziele wszystkich niezbednych informacji dot moich uslug. Prosze rowniez
    tylko o powazne oferty, na zarty odpowiadac nie bede.
    z...@p...onet.pl

    pzdr