PracaGrupypl.praca.dyskusje › Procter&Gamble-test analitycznego myślenia?

  • 11. Data: 2002-09-01 17:46:16
    Temat: Re: Procter&Gamble-test analitycznego myślenia?
    Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru>

    Tomek Zieliński wrote:

    > Wśród tzw. testów na inteligencję jeszcze się z taką możliwością nie
    > spotkałem.

    trafnie to ująłeś :-)
    tzw. testów na inteligencję :-))

    Nie wiem czemu, ale ja mam zaufanie tylko do Wechslera...

    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 12. Data: 2002-09-01 18:19:42
    Od: "Wojciech Kulesza" <w...@i...com.pl>

    > Chyba wlasnie tak jest, bo mnie tez wyszlo 0 a jestem pewna, ze
    > odpowiedzialam dobrze na wszystkie pytania.

    Mnie też wyszło zero. Drugi raz potem zrobiłem ewidentnie źle (sprawdzałem z
    kalkulatorem w ręku) odpowiadając i wyszło mi 6 pkt. :)))

    Wojtek

  • 13. Data: 2002-09-01 19:10:25
    Od: "Lia" <L...@p...onet.pl>

    " Krzysztof" wrote:

    > Nie wiem czemu, ale ja mam zaufanie tylko do Wechslera...

    Dlatego, ze inteligencja jest tym co mierzy test Wechslera.
    Dlatego ze ma skale słownikową i neisłownikową
    Dlatego, ze jest uzywany przez klinicystów (choc nie tylko)
    Dlatego, ze to metoda naukowa

    pozdr

    --
    Lia

  • 14. Data: 2002-09-01 19:47:32
    Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru>

    Lia wrote:

    > Dlatego, ze inteligencja jest tym co mierzy test Wechslera.
    > Dlatego ze ma skale słownikową i neisłownikową
    > Dlatego, ze jest uzywany przez klinicystów (choc nie tylko)
    > Dlatego, ze to metoda naukowa

    ... i dlatego, że w innym wyszedł mi IQ=60 :-)

    sprowokowałaś mnie ;-), więc niech będzie - przyznaję się :-)

    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 15. Data: 2002-09-01 20:01:50
    Od: "Lia" <L...@p...onet.pl>

    " Krzysztof" wrote:

    > ... i dlatego, że w innym wyszedł mi IQ=60 :-)
    >
    > sprowokowałaś mnie ;-), więc niech będzie - przyznaję się :-)

    Ni emów, mi we wszystkich wychodzą zblizone do Wechslera, ale po wynikach w
    Wechslerze też uznaję go za jedynie słusznego ;-)

    --
    Lia

  • 16. Data: 2002-09-01 20:36:39
    Od: "Andree" <a...@p...onet.pl>

    Coz, to chyba byl pierwszy test Waszej inteligencji oraz umiejetnosci
    czytania instrukcji. Chodzilo o oczywiscie o to, ze trzeba bylo wykonac test
    w 15 min.

    AnD

  • 17. Data: 2002-09-01 20:50:59
    Od: "Tomek Zieliński" <t...@f...org.pl>

    "Andree" <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > Coz, to chyba byl pierwszy test Waszej inteligencji oraz umiejetnosci
    > czytania instrukcji. Chodzilo o oczywiscie o to, ze trzeba bylo wykonac
    test
    > w 15 min.

    Dobrze, mądralo. Wyznacz sobie dziesięć prawidłowych odpowiedzi, zacznij
    test od nowa i opowiedz nam, jak to Ci się dziesiątka ukazała...

    Tomek, co też dostał 0 za pierwszym testem

  • 18. Data: 2002-09-01 21:09:40
    Od: "Andree" <a...@p...onet.pl>

    > test
    >
    > Dobrze, mądralo. Wyznacz sobie dziesięć prawidłowych odpowiedzi, zacznij
    > test od nowa i opowiedz nam, jak to Ci się dziesiątka ukazała...

    Tak zrobilem, dostalem 9 pkt.

    AnD

  • 19. Data: 2002-09-01 21:39:44
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Tak zrobilem, dostalem 9 pkt.

    A ja powtorzylem wszystkie pytania - i wyszlo znowu zero - a zajelo mi to
    tyle co klikanie...

  • 20. Data: 2002-09-02 00:24:35
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    a...@p...onet.pl (Andree) wrote in
    <aktvmm$1lv10b$1@ID-117087.news.dfncis.de>:

    /ciach.../

    >Tak zrobilem, dostalem 9 pkt.

    Postanowilem pobawic sie przed snem i wykonalem test bardzo szybko, po
    lebkach - jakby zaraz mial wyskoczyc z okienka pajacyk i krzynkac "time is
    out". Nie wczytywalem sie uwaznie. Zajelo mi to polowe przewidzianego czasu,
    a zdobylem 6 punktow. Wiec chyba z testem wszystko OK. Moze to kwestia
    podejscia ?

    W.