PracaGrupypl.praca.dyskusjePrawo a MLM??? › Re: Prawo a MLM???
    From: xxx <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Prawo a MLM???
    Date: Sat, 15 Mar 2003 03:07:34 +0100

    Mohammed napisał:

    > Jesli w piramidzie finansowej ktos tlumaczy ci dokladnie na czym rzecz
    > polega, ze masz wejsc, wplacic kase, wchodza kolejne osoby a ty zarabiasz
    > (tylko wtedy) to gdzie tu masz naciaganie? Jesli ktos jasno wie, w co
    > wchodzi i robi to swiadomie, dobrowolnie to gdzie masz tu naciaganie?
    > Piszesz, ze placa kase ZA NIC. Hmm... placa za informacje, za mozliwosc, tak
    > jak w grach losowych, w kasynie itd. robia to swiadomie - chca to wchodza -
    > nie chca to wychodza i spokoj.

    Nie nazwalbym tego informacja - informacja to cos okreslonego, w
    piramidach to juz tylko belkot zlozony ze sloganow i
    generalizacji-rozciagniecia "sukcesow" jednostek na cala populacje.
    Dodatkowo pomijane sa istotne informacje nt. skonczonych mozliwosci
    rozwoju piramidy i mozliwosci straty, a wiec de facto osoba
    przystepujaca do piramidy i traktujaca ja jako "mechanizm finansowy"
    trafia wbrew swojej woli !!! do kasyna z oszukana !!! ruletka. Do samej
    istoty tego, ze piramida jednak obraca "towarem" nie moge sie przyczepic
    - musialbym rowniez oskarzyc inne "porzadne" formy zarobkowania na
    "wirtualnych towarach" za oszustwo - patrz: reklama, handel prawami itd.

    Flyer