PracaGrupypl.praca.dyskusjePrawo a MLM??? › Re: Prawo a MLM???
  • Data: 2003-03-16 21:27:29
    Temat: Re: Prawo a MLM???
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    WOJSAL napisał:

    > Jak nazwiesz te socjotechnike w polityce np. jak wejdziemy
    > do Unii Europoejskiej to dokonamy istotnego awansu
    > cywilizacyjnego - przeciez to ewidentny belkot, z ktorego
    > nic nie wynika.
    > Niestety reklama (propaganda) odwoluje sie do hasel, emocji.
    > I dotyczy to nie tylko inewtsycji finansowych.

    Nie twierdze, ze ten belkot (bo socjotechnika tego bym nie nazwal) nt.
    wejscia do Unii jest usprawiedliwiony tym, ze stosuje go nasze jasnie
    oswiecone Panstwo - pomijanie istotnych kosztow i pokazywanie
    wszystkiego albo jako manny z nieba albo w porownaniu z innymi (ci
    dostana tylko 10$ na osobe a my 20$ itd.) jest istotnym wypaczeniem
    informacji. A generalnym wypaczeniem informacji jest to, ze tak naprawde
    kraje czlonkowskie zyskuja glownie w zakresie badan naukowych, kosztow
    kontroli granic itd. W zakresie gospodarczym zyski dotycza glownie
    DOTACJI i WSPOLNEJ WALUTY (silnej i stabilnej wielkoscia rynku, na
    ktorym obowiazuje), natomiast traca przewage wynikajaca z autonomii
    rynkow i braku rozroznialnych zewnetrznych Panstw konkurentow (skoro
    wszyscy beda nalezec do Unii, to przed kim bedzie ona chronila -
    przypadek kiedy wszyscy zaczynaja nalezec do jakiegos ukladu jest
    rownoznaczny z brakiem potrzeby tego ukladu ;) ).

    > Pomysle przez chwile - podaj warunki jakie musza byc spelnione by
    > dana siec, piramida sie skonczyla.

    Nie odwdziecze sie i nie pomysle doglebnie (jakos studia z zastosowaniem
    ciagow geometrycznych nie bawia mnie), ale odpowiem na szybko w temacie
    piramidy a nie sieci - warunkiem konca jest wciagniecie wszystkich
    zainteresowanych w danej populacji (Panstwie) - prawie naukowym
    przykladem jest casus Albanii. Jakos ludzie, ktorzy przystepuja do
    piramidy maja albo skonczone srodki finansowe albo sa zainteresowani
    tylko jednokrotna wplata, sugerujac sie zapewne tym, ze jest to genialny
    byznes, robiacy ze zlotowki kamien filozoficzny ;).

    Flyer