PracaGrupypl.praca.dyskusjePrawo a MLM??? › Re: Prawo a MLM???
  • Data: 2003-03-15 23:30:08
    Temat: Re: Prawo a MLM???
    Od: w...@g...pl (WOJSAL) szukaj wiadomości tego autora

    Szanowny(a) Nina M. Miller napisal(a) 11 Mar 2003 13:11:20 -0800:
    >"SławekM" <m...@p...USUN.onet.pl> writes:
    >roznica polega na tym, ze w piramidzie finansowej "zarabia" sie na
    >tym, ze naciaga sie innych, a oni wplaja pieniadze ZA NIC. za wlasna
    >glupote.

    Jestem zwolennikiem wolnosci w inwestowaniu wlasnych pieniedzy.
    Rowniez w gry, piramidy. Jestem przeciwny zas naciaganiu.
    Mowienie, ze kazda gra finansowa jest naciaganiem - jest
    krzywdzace dla osob, ktore precyzuja warunki inwestycji,
    wyplat.

    >w MLM - jakkolwiek tez tego nie lubie - nie ma to miejsca. masz tam
    >konkretny produkt czy produkty czy uslyge, za ktora placisz. moze ci
    >sie to nie podobac, mozesz uwazac ze za drogie - ale COS oferuja i
    >sprzedaja.

    Dobre :)
    Dzialam w MLM. Ale z przykroscia musze powiedziec,
    ze jeszcze czesto mozna spotkac tam zwyklych sekciarzy,
    ktorzy przy pomocy socjotechniki (piszesz o tym dalej - zupelnie
    slusznie zreszta) probuja ludzi naciagnac. I nie oszukujmy sie.
    To naciaganie to nie tylko domena MLM, ale to rowniez
    codzienna reklama, wypowiedzi politykow itp, itd

    WOJSAL (Wojciech Sałata)