PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prawa autorskie

  • 11. Data: 2006-08-24 16:40:17
    Temat: Re: Prawa autorskie
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@s...net>

    Kaizen <x...@c...sz> wrote:

    > Prawa autorskie dzielą się na zbywalne i nie zbywalne.

    ... i te zbywalne to są prawa majątkowe.

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.

  • 12. Data: 2006-08-24 16:47:16
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 24 Aug 2006 17:40:17 +0100, "Bronek Kozicki"
    <b...@s...net> zakodował:

    >... i te zbywalne to są prawa majątkowe.

    Nie tylko. Bo prawo do modyfikacji programu nie jest prawem
    majątkowym.

    Tak czy inaczej pisałeś, że prawa autorskie są niezbywalne - i jest to
    bzdura, bo znaczna ich część jest zbywalna.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 13. Data: 2006-08-25 05:33:34
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Kaizen [Thu, 24 Aug 2006 18:47:16 +0200]:

    > Nie tylko. Bo prawo do modyfikacji programu nie jest
    > prawem majątkowym.

    A jesteś pewien, że należy do praw autorskich? Bo jeśli
    autor pozwala na modyfikację, to modyfikuje się jego
    dzieło autorskie, ale efekt już nie jest jego wyłącznego
    autorstwa...?

    Kira

    --
    /(o\ : http://kira.wwt.pl :: http://cyber-girl.net :
    \o)/ GG: 1565217 :: I am what I am, I do what I want

  • 14. Data: 2006-08-25 18:03:14
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Do mnie piszesz?

    Nie, ale dopisałem się na końcu wątku, żeby nie bałaganić.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"