PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pracownik nie chce iść na urlop?

  • 1. Data: 2007-03-26 13:00:52
    Temat: Pracownik nie chce iść na urlop?
    Od: "Gassk" <g...@o...eu>

    Jeden z moich pracowników nie chce iść na urlop, a ma jeszcze niewykożystany
    za zeszły rok. Ciężko gościa za to wywalić, ale PIP lubi się takich pierdół
    czepiać, a gostek cały czas mnie zwodzi i mówi, że teraz nie może bo ma dużo
    roboty, innym razem pogoda mu nie pasuje itd.

  • 2. Data: 2007-03-26 14:10:20
    Temat: Re: Pracownik nie chce iść na urlop?
    Od: " Nixe" <n...@f...pl>

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:eu8gdo$6ld$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Gassk <g...@o...eu> pisze:

> [...]
    > lubi się takich pierdół czepiać, a gostek cały czas mnie zwodzi i
    > mówi, że teraz nie może bo ma dużo roboty, innym razem pogoda mu nie

    Wypisz mu urlop, zabroń przychodzić do pracy i podpisywać listę obecności, a
    jeśli lubi mimo wszystko pracować, to jego wolna wola. Nie można
    pracownikowi zabronić przychodzić do pracy podczas urlopu. Tylko pamiętaj,
    by w tym czasie nie podpisywał jakichś dokumentacji, projektów, umów itp.

    --
    Nixe

  • 3. Data: 2007-03-26 20:07:27
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    Nixe wrote:
> [...]
    ^^
    > można pracownikowi zabronić przychodzić do pracy podczas urlopu. Tylko
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    znaczy, zabroń chociaż nie można?
    > pamiętaj, by w tym czasie nie podpisywał jakichś dokumentacji,
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > projektów, umów itp.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^

    i jeszcze zatrudnij kogoś do pilnowania że koleś nie pracuje? Hm... może
    taniej po prostu kupić mu gdzieś bilet ;-)

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.

  • 4. Data: 2007-03-26 20:13:52
    Od: "Patryk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Gassk" napisał w wiadomości
> [...]
    > się takich pierdół czepiać, a gostek cały czas mnie zwodzi i mówi, że
    > teraz nie może bo ma dużo roboty, innym razem pogoda mu nie pasuje itd.

    może łatwiej będzie zapłacić mu za urlop, tzn. za nie wykorzystany urlop?
    taki pracownik jest jak skarb :]

  • 5. Data: 2007-03-26 20:21:54
    Od: " Nixe" <n...@f...pl>

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:130g9v7o8ctiu42@corp.supernews.com>
    Bronek Kozicki <b...@s...net> pisze:

    > znaczy, zabroń chociaż nie można?

    A bo na szybko pisałam i stąd ten paradoks ;-)

    --
    Nixe

  • 6. Data: 2007-03-27 05:32:00
    Od: "Larsoden" <p...@w...acn.waw.pl>

> [...]
    > się takich pierdół czepiać, a gostek cały czas mnie zwodzi i mówi, że
    > teraz nie może bo ma dużo roboty, innym razem pogoda mu nie pasuje itd.

    Puść plotkę, że szykują się podwyżki.
    Ale tylko dla tych bez zaległego urlopu.

    --
    Larsoden | nedosraL
    http://www.bykom-stop.avx.pl/

  • 7. Data: 2007-03-27 05:52:52
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Patryk napisał(a):

    > może łatwiej będzie zapłacić mu za urlop, tzn. za nie wykorzystany urlop?
    > taki pracownik jest jak skarb :]

    z tego co mi wiadomo to zapłacić tylko można ekwiwalent za urlop w
    przypadku gdy pracownik odchodzi z pracy a nie wykorzystał urlopu. W
    przypadku zaległego urlopu powinien go wykorzystać do końca marca. Ale
    co się stanie jak nie wykorzysta to nie wiem:P

  • 8. Data: 2007-03-27 05:54:06
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Larsoden napisał(a):

    > Puść plotkę, że szykują się podwyżki.
    > Ale tylko dla tych bez zaległego urlopu.

    myślę że coś w rodzaju "Jak pan nie wykorzysta do końca miesiąca to panu
    przepadnie" powinno wystarczyć.

  • 9. Data: 2007-03-27 06:37:01
    Od: "Larsoden" <p...@w...acn.waw.pl>

    > myślę że coś w rodzaju "Jak pan nie wykorzysta do końca miesiąca to panu
    > przepadnie" powinno wystarczyć.

    Gdyby do mnie tak pracodawca powiedział to bym się obsmarkał ze śmiechu,
    poważnie. Specjalnie bym nie brał urlopu żeby zobaczyć jak mi "przepada".

    --
    Larsoden | nedosraL
    http://www.bykom-stop.avx.pl/

  • 10. Data: 2007-03-27 07:05:36
    Od: " Nixe" <n...@f...pl>

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:euabci$p6g$1@news.onet.pl>
    Tomek <t...@v...pl> pisze:

    > przypadku zaległego urlopu powinien go wykorzystać do końca marca. Ale
    > co się stanie jak nie wykorzysta to nie wiem:P

    Jeśli nie wykorzysta, to w przypadku kontroli z PIP pracodawca buli niezłą
    karę, co dla mnie jest kuriozalne właśnie w takiej, opisywanej tu sytuacji,
    gdy pracownik nie chce/nie może iść na urlop.

    --
    Nixe