PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozwiazanie umowy o prace Wniosek

  • 1. Data: 2007-03-25 16:38:48
    Temat: Rozwiazanie umowy o prace Wniosek
    Od: gfm <m...@d...ru>

    Witam
    Potrzebuje na dnia dać pracodawcy wniosek
    o rozwiązanie umowy o prace . I tu nie wiem jak napisać znalazłem na
    google kilka takich dokumentów ale nijak sie mają do tego co potrzebuje
    Wszędzie jest wniosek który daje pracodawca a jak powinien wygladac taki
    dokument (Wniosek) jeżeli ja chce rozwiązać umowę o prace . z okresem
    wypowiedzenia.

    pozdrawiam demarkus
    --
    gFm GFM gfM
    GfM gfm ... ?

  • 2. Data: 2007-03-25 16:45:03
    Temat: Re: Rozwiazanie umowy o prace Wniosek
    Od: Larsoden <p...@w...acn.waw.pl>

    gfm napisał(a):

> [...]
    > Wszędzie jest wniosek który daje pracodawca a jak powinien wygladac taki
    > dokument (Wniosek) jeżeli ja chce rozwiązać umowę o prace . z okresem

    Z dniem ..... wypowiadam umowę o pracę z dnia ........ z
    zachowaniem ....miesięcznego okresu wypowiedzenia.

    Pamiętaj się podpisać.

    --
    Larsoden | nedosraL
    http://www.bykom-stop.avx.pl/

  • 3. Data: 2007-03-25 16:58:00
    Od: gfm <m...@d...ru>

    Larsoden napisał(a):
    > Z dniem ..... wypowiadam umowę o pracę z dnia ........ z zachowaniem
    > ....miesięcznego okresu wypowiedzenia.
    > Pamiętaj się podpisać.
    dzięki za szybką odpowiedz .

    Przepraszam ale zadam jeszcze pytanie.
    Pracuje u tego pracodawcy od ~1.5 roku
    jaki okres wypowiedzenia mnie obowiązuje .
    Zmieniam prace obawiam sie ze okres miesięcznego wyp.
    nie będę mógł spełnić . Co wtedy sie stanie . ?
    nie będą mógł odejsc z firmy ?

    --
    gFm GFM gfM
    GfM gfm ... ?

  • 4. Data: 2007-03-25 17:11:01
    Od: Matt Z <m...@...pl.usun.koncowke>

    gfm napisał(a):
    > Przepraszam ale zadam jeszcze pytanie.
    > Pracuje u tego pracodawcy od ~1.5 roku
    > jaki okres wypowiedzenia mnie obowiązuje .

    miesięczny

    > Zmieniam prace obawiam sie ze okres miesięcznego wyp.
    > nie będę mógł spełnić . Co wtedy sie stanie . ?

    Albo porzucisz pracę i zostaniesz zwolniony dyscyplinarnie, albo nie
    stawisz się w nowej.

    > nie będą mógł odejsc z firmy ?

    jak to rozumiesz?

    --
    Matt Z

  • 5. Data: 2007-03-25 17:17:53
    Od: Larsoden <p...@w...acn.waw.pl>

    gfm napisał(a):

> [...]
    > jaki okres wypowiedzenia mnie obowiązuje .
    > Zmieniam prace obawiam sie ze okres miesięcznego wyp.
    > nie będę mógł spełnić . Co wtedy sie stanie . ?

    Po pierwsze możesz spróbować porozumieć się z obecnym
    pracodawcą i rozwiązać umowę za porozumieniem stron, nawet
    od jutra.

    Po drugie sprawdź czy nie masz jakiegoś zaległego urlopu,
    który mógłbyś wykorzystać. Wtedy wygląda to tak, że u
    starego pracodawcy jesteś formalnie zatrudniony ale
    wybierasz urlop i w tym samym czasie pracujesz już w nowym
    miejscu.

    Porzucania pracy nie polecam.

    --
    Larsoden | nedosraL
    http://www.bykom-stop.avx.pl/

  • 6. Data: 2007-03-25 17:35:15
    Od: "tomek" <t...@p...onet.pl>

    > Porzucania pracy nie polecam.
    w obowiazujacym Kodeksie nie ma juz porzucenia pracy

  • 7. Data: 2007-03-25 17:39:40
    Od: gfm <m...@d...ru>

    Larsoden napisał(a):

    > Po pierwsze możesz spróbować porozumieć się z obecnym pracodawcą i
    rozwiązać umowę za porozumieniem stron, nawet od jutra.
    trudna sprawa . Nawał pracy w firmie (spróbuje)

> [...]
    mógłbyś wykorzystać. Wtedy wygląda to tak, że u starego pracodawcy
    jesteś formalnie zatrudniony ale wybierasz urlop i w tym samym czasie

    mam 7 dni starego urlopu. ale nie wiem czy mi pracod. pozwoli wykorzystać.
    A co z nowym jak to jest ile mi przysługuje w tym nowym roku. w sumie
    mam około 6 lat pracy udokumentowanej. Czy od razu 21 dni mam nowego czy
    jak , wogóle sie nie orientuje się czy w tym roku musze ileś
    przepracować aby dostać nowy urlop. w tedy ze starym (7dni) miał bym
    więcej do wykorzystania.

    > Porzucania pracy nie polecam.
    rozumiem. tez bym nie chciał . 30 kwietnia zaczyna się mi nowa praca ale
    przed nią mam bardzo dużo spraw do załatwienia , i ten okres miesiąca
    wolnego czasu byłby mi "na ręke".

    dzięki wam za tak cenne odpowiedzi.
    --
    gFm GFM gfM
    GfM gfm ... ?

  • 8. Data: 2007-03-25 17:52:57
    Od: Matt Z <m...@...pl.usun.koncowke>

    gfm napisał(a):
    > Czy od razu 21 dni mam nowego czy
    > jak,

    jak. Masz 2*1/12*21 dni.

    > 30 kwietnia zaczyna się mi nowa praca ale
    > przed nią mam bardzo dużo spraw do załatwienia ,

    Jeżeli pracodawca nie wyrazi zgody na urlop, pozostanie ci tylko kilka
    dni urlopu na żądanie.

    --
    Matt Z

  • 9. Data: 2007-03-25 17:58:22
    Od: Larsoden <p...@w...acn.waw.pl>

    gfm napisał(a):

> [...]
    > jak , wogóle sie nie orientuje się czy w tym roku musze ileś
    > przepracować aby dostać nowy urlop. w tedy ze starym (7dni) miał bym

    W tym roku przysługuje Ci tyle urlopu ile proporcjonalnie
    przepracowałeś w danej firmie. Zakładając że 4 miesiące
    pracujesz to coś koło 9 dni. Plus zaległy. Szkopuł w tym że
    pracodawca może go nie udzielić. Tzn. formalnie powinien ale
    akurat urlopy to tematyka, w której teoria bardzo często nie
    pokrywa się z praktyką.

    > rozumiem. tez bym nie chciał . 30 kwietnia zaczyna się mi nowa praca ale
    > przed nią mam bardzo dużo spraw do załatwienia , i ten okres miesiąca
    > wolnego czasu byłby mi "na ręke".

    Masz miesięczny okres wypowiedzenia. Jak wypowiesz umowę
    najpóźniej do końca marca to z końcem kwietnia jesteś wolny
    i możesz zaczynać nową robotę.
    Jeśli chcesz ten miesiąc wolny to innej drogi niż dogadanie
    się z obecnym pracodawcą nie ma.

    Jeszcze jest trzecie wyjście ale to już hardcore dla
    zdesperowanych:

    http://tiny.pl/c6rh

    --
    Larsoden | nedosraL
    http://www.bykom-stop.avx.pl/

  • 10. Data: 2007-03-25 18:01:53
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 25-03-2007 o 18:45:03 Larsoden <p...@w...acn.waw.pl> napisał(a):

    > Z dniem .....

    Z dniem? A może by tak po polskiemu?

    ===================
    Nagłówek Od, nagłówek Do,

    Wypowiadam umowę o pracę zawartą w dniu....

    Data, podpis.

    Miejsce na podpis adresata (na jednym z dwóch egzemplarzy)

    Nie ma potrzeby pisać o wypowiedzeniu, jet przewidziane w ustawie lub w
    umowie.

    --
    Siedzi wyfiokowana Jola i gada. Przez 15 minut czy więcej uczy obywateli,
    jak jeść bezę. Że bezy nie można kroić nożem i widelcem, bo może trysnąć.