PracaGrupypl.praca.dyskusjePracownicy mnie straszą... › Re: Pracownicy mnie straszą...
  • Data: 2004-08-22 10:49:31
    Temat: Re: Pracownicy mnie straszą...
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:cg9rol$9lu$1@inews.gazeta.pl,
    gromax <g...@W...interia.pl> pisze:

    > symbioza musi być, i to jest oczywiste.
    Nie udało ci się zrozumieć sarkazmu. Oczywista symbioza, o której piszesz
    wynika obiektywnie z tego, że zatrudniający potrzebuje pracownika aby
    wypracował mu zysk większy niż on by zdołał w pojedynkę, a z kolei pracownik
    musi gdzieś zarabiać na życie.
    Ja pokpiwałem sobie na temat _pełnej_zrozumienia_ symbiozy. ;)

    > A w tym mądrość zarządzającego, zeby
    > pracownik nie musiał myslec co robi pracodawca,a pracodawca nie musiał
    > myśleć co robi pracownik. Bo każdy wykona swoją pracę prawidłowo.
    > I nie chodzi tu o populizm, tylko o realne patrzenie na biznes w którym
    się
    > kręcimy. jako pracodawcy, pracownicy. jako sprzedawcy, użytkownicy,
    > klienci, konsumenci.
    Truizm ociekający idealizmem. Choć w pewnym oderwaniu od realiów trudno
    odmówić mu słuszności.

    > A co do pana B. to się zastanów dlaczego on osiągnął tyle a ty nie.
    Argument(?) prymitywny i w zasadzie niewart polemiki, ale..., coż -
    faktycznie nie udało mi się osiągnąć znienawidzenia przez kilka milionów
    współobywateli, nikt się z powodu moich działań nie zabił, nie muszę się
    chować przed jajami. Ale daj mi czas - jestem kupę lat młodszy.

    > Może nie jest aż taki głupi na jakiego go oceniasz?
    Nudzi mnie taka metoda "dyskusji". Gdzie napisałem, że uważam go za głupca?

    --
    Jotte