PracaGrupypl.praca.dyskusjePracownicy mnie straszą... › Re: Pracownicy mnie straszą...
    From: "Specyjal" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pracownicy mnie straszą...
    Date: Tue, 17 Aug 2004 22:48:37 +0200
    Sender: s...@o...pl@rw238.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl

    "BW" <b...@t...com.pl> wrote in message
    news:cftpi5$d6p$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Prawde mowiac przerazaja mnie odpowidzi niektorych z Was. Z calym
    > szacunkiem.
    > Oczywiscie sprawa to, czy Leon placi uczciwie za prace pozostanie
    sprawa
    > jego sumienia.
    > Jesli przynajmniej stara sie byc uczciwy, to sprobojcie sie postawic
    w jego
    > pozycji.
    > Czlowiek jakos rozkrecil interes, zatrudnil ludzi, a tu masz - musi
    > udawadniac, ze nie jest zlodziejem.

    Praca jest towarem tak? No to znaczy, że chcąc mieć pracę w soboty i
    na odp. poziomie płaci za mało za towar, więc niech nie przejawia
    postawy roszczeniowej, że dany towar (praca) za niską cenę mu się
    nalezy.

    > Zapewniam Was - zazwyczaj to wlasciciel zapier..... jak tylko moze,
    zeby
    > jakos sie krecilo.

    Ale zbyt często bywa tak, że chce żeby się kręciło samo za niego a on
    tylko będzie zbijał kasę.

    > Niestety zadko sie trafiaja pracownicy, ktorzy potrafia to
    zrozumiec, ale
    > przede wszystkim pracowac sumiennie.

    Odpowiedni towar za odpowiednią cenę i warunki. Odpowiednia praca za
    odpowiednią płace i warunki.

    > Dla jasnosci niektorych - sam jestem pracownikiem.
    > Chyba potrafie zrozumiec szczegolnie tych pracodawcow, ktorzy musza
    wlasna
    > dupa odpowidac za podatki, ZUSy, pracownikow, PIP'y PIH'y i wiele
    innych
    > kontroli i urzedow, ktore tylko czekaja, zaby udupic czlowieka.

    Ale temu nie są winni pracownicy.

    > Niestey widze, ze wielu z Was bedac na miejscu urzedasa patrzyla by
    tylko na
    > to, jak zlapac czlowieka - PRZECIEZ ON JEST BURZUJEM bo zapier...ala
    po
    > kilkanascie godzin dziennie, najczesciej nie ma czasu na wakacje,
    nie ma
    > czasu dla rodziny i pewnie zarabia wiecej niz przecietniak.

    Najczęściej chyba jednak ma czas i na wakacje i na rodzinę.