PracaGrupypl.praca.dyskusjePracownicy mnie straszą... › Re: Pracownicy mnie straszą...
  • Data: 2004-08-18 06:29:16
    Temat: Re: Pracownicy mnie straszą...
    Od: "Leon " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Flyer <f...@p...gazeta.pl> napisał(a) konkretnie.

    > Obawiam się jednak, że w Twoim przypadku brak jest podstawowego
    > instrumentu do egzekwowania odpowiedzialności wspólnej, czyli umowy o
    > odpowiedzialności wspólnej - oczywiście to tylko moje gdybanie.

    Jest taki instrument.

    > Co do samego remanentu - może źle im przedstawiłeś alternatywę ;) - masz
    > udokumentowane manko [nie wiem, czy finansowe, czy towarowe] i musisz im
    > potrącić z wynagrodzenia - jeżeli im zależy na udowodnieniu, że do manka
    > nie doszło, to powinny jak najszybciej przedstawić termin umożliwiający
    > przeprowadzenie remanentu.

    No to wybrały termin - jak zawsze same i na noc(nocka to już mój wymysł, ale
    nie widziałem w ostatnich latach sklepu z kartką remanent). Kilka godzin
    przed godziną "0" stwierdziły, że w nocy nie bedą pracowac. To nie ja
    chciałem remanentu, a one żeby sprawdzic czy manko w towarze jest
    rzeczywiście.