PracaGrupypl.praca.dyskusjePracownicy fizyczni - czy maja prawo do godnego* zycia ? › Re: Pracownicy fizyczni - czy maja prawo do godnego* zycia ?
    Date: Fri, 07 Jul 2006 19:04:58 +1200
    From: Immona <c...@n...gmailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pracownicy fizyczni - czy maja prawo do godnego* zycia ?
    <e8bncc$f5c$1@news.dialog.net.pl> <e8bnqt$fn5$1@news.dialog.net.pl>
    <e8br34$d07$1@atlantis.news.tpi.pl> <e8brbv$it5$1@news.dialog.net.pl>
    <e8c05a$rok$1@nemesis.news.tpi.pl> <e8ecda$16l$1@news.onet.pl>
    <e8ek66$nc4$1@atlantis.news.tpi.pl> <e8ekrc$u50$1@news.dialog.net.pl>
    <e8g4um$h88$1@news.interia.pl> <e8g72o$9os$2@news.dialog.net.pl>
    <44ac9e83$0$18449$88260bb3@free.teranews.com>
    <e8ig1l$135$1@news.dialog.net.pl>
    <44acd571$0$18549$88260bb3@free.teranews.com>
    <e8iv9m$210$2@nemesis.news.tpi.pl>

    mvoicem wrote:
    > Immona napisał(a):
    > [...]>

    > O tutaj sie stanowczo nie zgodzę. I taki fryzjer jest tego dobitnym
    > przykładem. Rozpiętość cen w salonach fryzjerskich (głównie damskich, bo
    > co u facetów ciąć/układać :D ) jest znaczna. I to zazwyczaj te droższe
    > mają klientów a nie odwrotnie.

    Az glupio mi, ze musze tlumaczyc podstawowa rzecz. Towar tego samego
    rodzaju w wersji lux, sredniej i ekonomicznej to sa zupelnie inne nisze
    rynkowe, nawet jak sie to tak samo nazywa. Rynek jednego produktu jest
    czesto rozwarstwiony na rynki nie majace ze soba w praktyce nic
    wsoplnego i opisane przeze mnie zjawiska zajda osobno w kazdej niszy. W
    kazdej z nich cena i placa ustabilizuje sie na wlasciwym dla niej poziomie.

    I.