PracaGrupypl.praca.dyskusjePracodawco, chcesz być traktowany poważnie? › Re: Pracodawco, chcesz być traktowany poważnie?
    Subject: Re: Pracodawco, chcesz być traktowany poważnie?
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    <s...@g...mierzwiak.com> <hqm83v$6t0$1@news.onet.pl>
    <hqmrdm$5bb$1@news.onet.pl> <hqp86p$40f$1@news.task.gda.pl>
    <4bd07eb7$0$19173$65785112@news.neostrada.pl>
    <4bd096f0$0$17083$65785112@news.neostrada.pl>
    <4bd0a693$0$17100$65785112@news.neostrada.pl>
    <4bd0dda6$0$2584$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org> <hqrge0$10j$1@news.task.gda.pl>
    <s...@p...org> <hqs9iq$hnl$1@news.task.gda.pl>
    <s...@p...org> <hr3tag$jr4$1@news.task.gda.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com> <hr42nc$nkj$1@news.onet.pl>
    Date: Mon, 26 Apr 2010 15:57:19 +0300
    From: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 26-04-2010 o 15:59:22 M <...@...pl> napisał(a):

    > Poruszyłeś istotną sprawę. Zastanawiam się właśnie nad stworzeniem
    > osobnego CV dla agencji rekruterskich. Pewnego radosnego dnia zdarzyło
    > mi się, że taki właśnie rekruter zadał mi pytanie czy miałem do
    > czynienia z bazami danych... gdy w CV stoi certyfikat Oraclowy i
    > kilkuletnia praca z Postgresql.
    >
    > Cóż, życie jest pełne niespodzianek.

    Heh, potwierdzam. Podobnie jest w przypadku znajomosci "Linuksa", podczas
    gdy w cv sa : praktyczna znajomosc Solaris, AIX, *BSD, __Linux__.
    Zalosne jest wlasnie to, ze osoby nie posiadajace nawet niklej wiedzy w
    danej dziedzinie, rekrutuja osoby ze specyficzna wiedza.

    Przegladajac nawet ogloszenia na portalach, gdzie sa podzialy na
    IT-administracja i IT-programowanie, nie ma dnia, zebym nie trafil na
    ogloszenia dla programistow w dziale dla administratorow i odwrotnie...