PracaGrupypl.praca.dyskusjePracodawco, chcesz być traktowany poważnie? › Re: Pracodawco, chcesz być traktowany poważnie?
  • Data: 2010-04-26 14:24:46
    Temat: Re: Pracodawco, chcesz być traktowany poważnie?
    Od: WOJSAL <w...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.04.2010 14:15, Wojciech Bancer pisze:

    > Ależ ja zakładam, że każde zawiera jakiś procent informacji kłamliwych.
    > CV to reklama. Kandydata. Ma za zadanie zachęcić do rozmowy. Nic więcej.

    Czyli co trzeba zrobic aby zweryfikowac pod tym katem wszystkie CV?

    > Dlaczego uważasz, że *odrzucam* kryteria merytoryczne? Dlaczego
    > uważasz, że to jest *jedyny* element selekcji? Czemu
    > na podstawie jednej tylko informacji (i to takiej która
    > została opracowana na podst. statystyk), bez żadnego wglądu
    > w cały proces rekrutacji wysnuwasz daleko idący wniosek
    > dot. całej rekrutacji?

    Sadzilem, ze wstepna selekcja u Ciebie wyglada tak, ze
    nie czytasz obszernych CV (bo skoro jest obszerne CV
    to widocznie zly kandydat). A wtedy, dla odrzuconych CV,
    jest to juz jedyne kryterium.
    Jesli zle Ciebie zrozumialem -to przepraszam.

    > Trzeba co policzyć? O.o

    No, strony CV. Trzeba ustalic te dobre CV 1-stronicowe, i te zle
    wielostronicowe. Aby zaliczyc CV do odpowiedniej grupy,
    trzeba ... policzyc strony CV. Bez policzenia stron
    nie mozna wiedziec z ilu stron sklada sie CV. Ty masz
    inna metode na ustalanie liczbe stron, inna niz liczenie stron?
    ;)

    Pozdrawiam,
    Wojtek