PracaGrupypl.praca.dyskusjePracodawco, chcesz być traktowany poważnie? › Re: Pracodawco, chcesz być traktowany poważnie?
  • Data: 2010-04-26 15:10:38
    Temat: Re: Pracodawco, chcesz być traktowany poważnie?
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "M" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:hr3plh$qf2$1@news.onet.pl...

    > OK, przekonałeś mnie. Proszę Cię gorąco, żebyś zawsze zaznaczał wymóg
    > jednostronicowego CV i że, bo dłuższe będą odrzucane. Przyda mi się w
    > selekcji ogłoszeń.

    Że niby nie będziesz do takich debili aplikować? Twoje prawo. "Debile"
    będą mieli z głowy przemądrzałego kandydata, który już na dzień dobry nie
    potrafi się podporządkować. Przy okazji dziękuję Ci w imieniu Twoich
    niedoszłych kolegów z nowego miejsca pracy.
    BTW, nadal uważam, że 1 strona wystarczy. Nie 1-2. 1. Pojedyncza, z jednej
    strony zadrukowana kartka jest zwyczajnie cudownie prosta i piękna.
    Prawdopodobnie jesteś za mądry i zbyt doświadczony żeby to przyswoić.

    e.