PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pracodawca ociąga się z podpisaniem umowy

  • 11. Data: 2007-05-23 13:55:01
    Temat: Re: Pracodawca ociąga się z podpisaniem umowy
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Tue, 22 May 2007 22:58:50 +0200, Jotte napisał(a):

    > Możliwe.

    Nie można się zrzec wynagrodzenia za pracę.
    Kto jak kto, ale Ty Jotte chyba to wiesz ;)

  • 12. Data: 2007-05-23 19:21:34
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:57c7ny9334w9$.1f6sr2bokqdns$.dlg@40tude.net Artur
    <s...@r...pbz> pisze:

    > Nie można się zrzec wynagrodzenia za pracę.
    > Kto jak kto, ale Ty Jotte chyba to wiesz ;)
    Oczywiście, ale co ma tu do rzeczy zrzeczenie się wynagrodzenia?
    Ona może mieć kłopot z udowodnieniem, że w ogóle świadczyła pracę.
    A jest i inna jeszcze możliwość nieotrzymania kasy za te 2 tygodnie, chociaż
    znacznie mniej prawdopodobna, wręcz hipotetyczna więc jej nie poruszam.

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2007-05-24 04:31:01
    Od: o...@o...pl

> [...]
    > znacznie mniej prawdopodobna, wręcz hipotetyczna więc jej nie poruszam.

    jaka?

  • 14. Data: 2007-05-24 19:08:41
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Wed, 23 May 2007 21:21:34 +0200, Jotte napisał(a):

    > Oczywiście, ale co ma tu do rzeczy zrzeczenie się wynagrodzenia?

    Napisałeś że może nie otrzymać wynagrodzenia za _wykonaną pracę_

    > Ona może mieć kłopot z udowodnieniem, że w ogóle świadczyła pracę.

    Noooo, zakładasz dziejową teorię spisku, że wszyscy wokół, inni pracownicy
    będą zeznawali "że jej nie znają", pytająca też dostanie amnezji i zapomni
    co robiła, jaki jest charakter pacy, środowisko, przyjęte tam standardy,
    zainstalowane oprogramowanie itp itd.
    Moim zdaniem, gdyby pracodawca próbował pójść "w tą ścieżkę" - musiałby być
    skończonym debilem. Jednak tego nie można wykluczyć ;)

  • 15. Data: 2007-05-24 19:21:22
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1kpu1xzc7dosb.1uvffnazg6ozx$.dlg@40tude.net Artur
    <s...@r...pbz> pisze:

    > Napisałeś że może nie otrzymać wynagrodzenia za _wykonaną pracę_
    To prawda, tak napisałem. Ciągle jeszcze udaje mi się zatrybić, co napisałem
    i dlaczego.

> [...]
    > co robiła, jaki jest charakter pacy, środowisko, przyjęte tam standardy,
    Eh, nie chce mi się wchodzić w szczegóły, ale to nie tak wygląda.

    --
    Jotte