PracaGrupypl.praca.dyskusje › maksymalna temperatura w miejscu pracy...

  • 1. Data: 2007-05-21 16:32:11
    Temat: maksymalna temperatura w miejscu pracy...
    Od: "Adam" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    Czy istnieje jakiś przepis mówiący o maksymalnej temperaturze zakładzie
    pracy? Praca umysłowa, przy kompie - w dniu dzisiejszym gdy słońce świeci w
    okna nie dość , że nie ma czym oddychać to temperatura ok 30 stopni...

    Pozdr

  • 2. Data: 2007-05-21 16:59:41
    Temat: Re: maksymalna temperatura w miejscu pracy...
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Adam wrote:

    > Czy istnieje jakiś przepis mówiący o maksymalnej temperaturze zakładzie
    > pracy?

    nie, warunki klimatyczne okresla wskaznik WBGT, bez problemu
    powinienes znalezc przepisy ktore okreslaja WBGT na danym stanowisku
    pracy, ale niestety samym termometrem go nie zmierzysz

  • 3. Data: 2007-05-21 19:36:23
    Od: "Radek" <o...@g...pl>

    > Czy istnieje jakiś przepis mówiący o maksymalnej temperaturze zakładzie
    > pracy? Praca umysłowa, przy kompie - w dniu dzisiejszym gdy słońce świeci
    > okna nie dość , że nie ma czym oddychać to temperatura ok 30 stopni...
    Witam,
    Bylem kiedys z tym w Inspekcji Pracy,
    w KP nigdzie nie ma max temperatury, jest tylko minimalna :)
    jest tylko powiedziane ze pracodawca jest zobowiazany zapewnic napoje
    chlodzace po przekroczeniu temperatury (chyba 28 C)

    Pozdrawiam
    Radek

  • 4. Data: 2007-05-22 14:42:11
    Od: Phyt0n <1...@1...1pl>

    Radek wrote a message concerning to following matters on 2007-05-21 21:36:
> [...]
    > jest tylko powiedziane ze pracodawca jest zobowiazany zapewnic napoje
    > chlodzace po przekroczeniu temperatury (chyba 28 C)

    u mnie jest teraz troche powyzej 30 stopni C.
    zdechnac mozna.
    --
    Pozdrowienia!
    Marcin "Phyt0n" Paczkowski

  • 5. Data: 2007-05-23 05:21:10
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Radek wrote:

> [...]
    > jest tylko powiedziane ze pracodawca jest zobowiazany zapewnic napoje
    > chlodzace po przekroczeniu temperatury (chyba 28 C)

    ale tylko pracownikom pracującym fizycznie.