PracaGrupypl.praca.dyskusje › WINNER Agencja Koncertowa - ostrzeżenie!!

  • 1. Data: 2007-05-21 17:03:30
    Temat: WINNER Agencja Koncertowa - ostrzeżenie!!
    Od: KraGH <r...@o...pl>

    Jeśli zostałeś/łaś zaproszony na spotkanie rekrutacyjne do Agencji
    Koncertowej Winner z Krakowa, lub zastanawiasz się nad pracą tam -
    uważaj - są nieuczciwym, wykorzystującym pracowników, słabiutko
    płacącym, nierozliczającym się ze zobowiązań (kradnącym) pracodawcą.
    Są również nieuczciwi wobec swoich klientów.
    Po więcej szczegółów zgłoś się na maila.
    Pozdrawiam
    Kragh

  • 2. Data: 2007-05-21 18:48:24
    Temat: Re: WINNER Agencja Koncertowa - ostrzeżenie!!
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    21 May 2007 10:03:30 -0700, KraGH napisał(a):

> [...]
    > Są również nieuczciwi wobec swoich klientów.
    > Po więcej szczegółów zgłoś się na maila.

    No ale facet. To grupa dyskusyjna jest. Jak masz ochote cos nam przekazac,
    to napisz tutaj a nie jakas enigma, ze na maila dla wybranych.

    Moze za pol roku bedziesz w innym kraju i zapomnisz o grupie, a ktos bedzie
    przeszukiwac archiwum pod katem firmy i gowno sie dowie :[

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2007-05-21 18:51:36
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-05-21 20:48 [Kapsel] napisał(a):

    > No ale facet. To grupa dyskusyjna jest. Jak masz ochote cos nam przekazac,
    > to napisz tutaj a nie jakas enigma, ze na maila dla wybranych.

    Myślisz, że będzie miał/miała tyle odwagi żeby oskarżyć, uzasadnić
    oskarżenie i podpisać się imieniem i nazwiskiem?

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ peka1972#gazeta.pl GG:2091615 //\::

  • 4. Data: 2007-05-21 19:52:35
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mon, 21 May 2007 20:51:36 +0200, Pe.Ka napisał(a):

    > Myślisz, że będzie miał/miała tyle odwagi żeby oskarżyć, uzasadnić
    > oskarżenie i podpisać się imieniem i nazwiskiem?

    Imie i nazwisko to pestka, bo mozna wpisac co badz wygladajacego realnie.
    Wazne jest jednak, zeby wyargumentowac swoje zdanie, a nie rzucac miechem w
    kogos bez uzasadnienia zadnego.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 5. Data: 2007-05-21 20:34:32
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:9fefovtessdp$.dlg@kapselek.net Kapsel
    <k...@p...onet.pl> pisze:

    > No ale facet. To grupa dyskusyjna jest. Jak masz ochote cos nam przekazac,
    > to napisz tutaj a nie jakas enigma, ze na maila dla wybranych.
    Nie dla wybranych, tylko dla konkretnie zainteresowanych.
    Dobrze zrobił. Może on o czymś wie i chce ostrzec, ale nie ma możliwości
    udowodnić zarzutów - wówczas nie może tego zapodać publicznie (bo beknie za
    pomówienie), pisząc prywatnie jest względnie bezpieczny.

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2007-05-21 21:32:21
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    O czasie 2007-05-21 22:34, taki ktos jak Jotte napisac raczyl:
    > Dobrze zrobił. Może on o czymś wie i chce ostrzec, ale nie ma możliwości
    > udowodnić zarzutów - wówczas nie może tego zapodać publicznie (bo beknie
    > za pomówienie), pisząc prywatnie jest względnie bezpieczny.

    Tia. Niby rzeczywiście, zdarzają się takie sytuacje, kiedy jest
    się bezsilnym. Ale czemu mi to przypomina listy z cyklu
    "Niniejszym uprzejmie donoszę..." albo Ziobrę stojącego
    z papierami nad niszczarką do papieru i mówiącego coś
    w stylu "Nie mówię, że tam były przekręty, nie mówię, że nie było
    - ale proszę zobaczyć, jak szybko działa niszczarka do papieru).

    To chyba w większości przypadków dobrze, że za
    bezpodstawne pomówienie można beknąć, prawda?

    Pozdrawiam,
    Waldek