PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pracodawca nie płaci

  • 1. Data: 2002-07-23 09:01:41
    Temat: Pracodawca nie płaci
    Od: "Wojciech Sz" <w...@e...pl>

    Witam wszytkich,
    Mam problem. Moja dziewczyna pracowała przez jakiś czas w firmie Holiday
    Travel Center w Krakowie. Może powinienem nazwę zachować dla siebie, ale
    możliwe, że będzie to przestrogą dla innych.
    Praca była na umowę zlecenie, według umowy zapłata miała nastąpić do 10 dni
    od przedstawienia rachunku. Rachunek został przedstawiony, okres ten już
    minął i kasy nie ma.
    Jakie środki możemy przedsięwziąć, aby wyegzekwować te pieniądze?

    Pozdrawiam,
    Wojtek Szczerbiak

  • 2. Data: 2002-07-23 19:35:07
    Temat: Re: Pracodawca nie płaci
    Od: "Jerzy Borowski" <j...@p...onet.pl>

    Pisemne wezwanie do zapłaty z powołaniem się na umowę.
    Jeżeli to nie poskutkuje pozostaje tytlko sąd (cywilny)
    Życzę powodzenia
    J.B.