PracaGrupypl.praca.dyskusjePracodawca mnie oszukuje!!! › Re: Pracodawca mnie oszukuje!!!
    From: "lucik" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pracodawca mnie oszukuje!!!
    Date: Sat, 17 Sep 2005 21:44:58 +0200
    Sender: l...@v...pl@nat4.system.szczecin.pl

    Użytkownik "Piotr" <s...@r...com> napisał w wiadomości
    news:dghqua$mv9$1@opal.futuro.pl...

    > Do ciężkiego naruszenia obowiązków pracodawcy to co opisywałeś się raczej
    > nie kwalifikuje więc powinieneś jednak te 2 tygodnie poczekać (albo
    > załatwić porozumienie stron).
    >
    > pozdrawiam
    > Piotr

    Do porozumienia stron nie dojdzie ponieważ firma do któej chcę przejść
    jest konkurencją, a będzie nas odchodzić prawie połowa. Wewnętrzne przepisy
    sieci w której są obie firmy zabraniają zatrudniania osób zwolnionych
    dyscyplinarnie. Mój obecny szef na pewno domyśli się, że odchodzimy do
    konkurencji, więc zrobi wszystko żeby dać mi dyscyplinarkę.