PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pracodawca mnie nie chce puścić - co zrobić?

  • 21. Data: 2006-04-04 21:30:38
    Temat: Re: Pracodawca mnie nie chce puścić - co zrobić?
    Od: "tomek" <n...@d...hehe>

    Dzięki za opinię, jeżeli masz jeszcze jakieś uwagi i/lub sposoby rozwiązania
    umowy o pracę to proszę o pomoc, bo jestem w kropce:(

  • 22. Data: 2006-04-04 21:35:58
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e0uocd$kdd$1@news.onet.pl tomek <n...@d...hehe> pisze:

    > Dzięki za opinię, jeżeli masz jeszcze jakieś uwagi i/lub sposoby
    > rozwiązania umowy o pracę to proszę o pomoc, bo jestem w kropce:(
    Jak pisałem IMO niewiele możesz zrobić wg tego co napisałeś.
    Może masz dowody jakichś uchybień i mógłbyś ich użyć jako środków perswazji
    na gruncie negocjowania porozumienia stron?

    Jotte

  • 23. Data: 2006-04-05 08:53:30
    Od: "tomek" <n...@d...hehe>

    Użytkownik "Jotte" napisał w wiadomości
> [...]
    > Może masz dowody jakichś uchybień i mógłbyś ich użyć jako środków
    > perswazji
    > na gruncie negocjowania porozumienia stron?

    Tak jak mówiłem jedynie wchodza w grę nadgodziny, bo mam nie wprost
    udokumentowane, że pracuje ponad 8 godzin dziennie. O reszcie nie myślę.
    Po prostu skonsultuję się z jakimś prawnikiem tylko gdzie go znaleźć?

  • 24. Data: 2006-04-05 09:01:20
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    On Wed, 05 Apr 2006 10:53:30 +0200, tomek <n...@d...hehe> wrote:

    > U?ytkownik "Jotte" napisa? w wiadomo?ci
    >>

    > Tak jak mówi?em jedynie wchodza w gr? nadgodziny, bo mam nie wprost
    > udokumentowane, ?e pracuje ponad 8 godzin dziennie. O reszcie nie my?l?.
    > Po prostu skonsultuj? si? z jakim? prawnikiem tylko gdzie go znale 1/4 ae?
    np. w PIPie (bez podtekstow) ;))

    nadgodziny jest w praktyce bardzo trudno udowodnic, ale pomoc prawnika
    bedzie wskazana :)

    Bonza

  • 25. Data: 2006-04-05 09:49:27
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e100il$nlv$1@news.onet.pl tomek <n...@d...hehe> pisze:

    > Tak jak mówiłem jedynie wchodza w grę nadgodziny, bo mam nie wprost
    > udokumentowane, że pracuje ponad 8 godzin dziennie.
    Co to znaczy "mam nie wprost udokumentowane"???

    > Po prostu skonsultuję się z jakimś prawnikiem tylko gdzie go znaleźć?
    - przy sądach pracy
    - przy siedzibach PIPy
    - http://www.pip.gov.pl/html/pl/html/07070000.htm
    - http://42.pl/u/hg1

    Jotte

  • 26. Data: 2006-04-05 10:30:20
    Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> napisał w
    wiadomości news:e103t8$g19$1@news.dialog.net.pl...

    > Co to znaczy "mam nie wprost udokumentowane"???

    A ja bym na twoim miejscu zaczął dokładnie przestrzegać godzin pracy -
    42 godziny, to 42 godziny i ani godzinki dłużej. A w razie czego, jak
    będzie Ci kazał zostawać po godzinach, to weź od niego na piśmie i
    podstawę masz.

    --
    bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
    Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!

  • 27. Data: 2006-04-05 10:41:02
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    BQB wrote:

> [...]
    > 42 godziny, to 42 godziny i ani godzinki dłużej. A w razie czego, jak
    > będzie Ci kazał zostawać po godzinach, to weź od niego na piśmie i

    40 godzin - juz od jakiegos czasu jest 40 godzin w tygodniu...
    5*8

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 28. Data: 2006-04-05 11:08:56
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > 40 godzin - juz od jakiegos czasu jest 40 godzin w tygodniu...
    > 5*8
    z zastrzerzeniem art 135 - 138

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 29. Data: 2006-04-05 11:12:29
    Od: "tomek" <n...@d...hehe>

    Użytkownik "Kuroi Bonza" <b...@w...pl> napisał w

    > nadgodziny jest w praktyce bardzo trudno udowodnic, ale pomoc prawnika
    > bedzie wskazana :)

    OK dzięki za pomoc,
    Sytuacja jest taka, że pracodawca wypłaca inne świadczenia akceptując tym
    samym czas pracy (tym samym potwierdza, że pracuję tyle ile deklaruję) ale
    nie wypłaca nadgodzin.
    Pytanie czy to wystarczy?

  • 30. Data: 2006-04-05 11:19:18
    Od: "tomek" <n...@d...hehe>