PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kierunek własna działaność?

  • 1. Data: 2006-04-04 13:20:04
    Temat: Kierunek własna działaność?
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    Witam

    Obecnie wykonuje na zlecenie serwisy internetowe z dużą ilością automatyki;
    np. sklep powiązany z magazynem i aplikacją zarządzającą jego zawartością.
    Pracuje na zlecenie głównie dla ludzi lub firm z Warszawy i woj.
    Dolnośląskiego... sam mieszkam między Krakowem i Katowicami.
    Są to raczej małe zlecenia.
    Coraz bardziej denerwuje mnie brak bezpośredniego kontaktu z klientem; z
    wynagrodzenia średnio jestem zadowolony... czy pieniądze które mam
    powinienem zainwestować w samochód i laptopa i rozpocząć działalność na
    własny rachunek?
    Jestem studentem, jestem młody; czy zostane poważnie potraktowany w firmach
    dla których obecnie pracuje przez pośredników?

  • 2. Data: 2006-04-05 03:20:13
    Temat: Re: Kierunek własna działaność?
    Od: "psd" <t...@o...pl>

> [...]
    > wynagrodzenia średnio jestem zadowolony... czy pieniądze które mam
    > powinienem zainwestować w samochód i laptopa i rozpocząć działalność na

    Musisz sam sobie kalkulowac i zdecydowa. Swiat nalezy do odwaznych. Na twoim
    miejscu nadal robilbym te zlecenia i nie palic za soba mostu, a szukalbym na
    wlasna reke klientow.

    > Jestem studentem, jestem młody; czy zostane poważnie potraktowany w
    > firmach
    > dla których obecnie pracuje przez pośredników?

    Akurat w tej dziedzinie mlodosc to atut. Sam slyszalem, jak znajomi
    rozmawiali ze soba i jeden radzil drugiemu, aby wzial mlodego czlowieka bo:
    - mlodzi swietnie znaja sie na komputerach.
    - mlodzi szybko sie ucza i chca sie uczyc nowych rzeczy.
    - mlodzi sie ciesza, jak sa problemy do rozwiazania.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-04-05 07:07:43
    Od: "Brodek" <G...@B...pl>

    Michał napisał(a):
    > Obecnie wykonuje na zlecenie serwisy internetowe z dużą ilością automatyki;
    <ciach>
    > dla których obecnie pracuje przez pośredników?

    Własna działalność jest super.
    Sprawdź tylko wcześniej, czy jesteś w stanie zaprezentować się,
    dogadać z klientami, czy w ogóle samodzielnie ich znaleźć. To
    prosto brzmi, ale łatwe wcale w praktyce być nie musi. Jeśli sobie
    poradzisz - grzejesz.
    Jeśli nie - też możesz pójść na swoje, ale sprofilować się jako
    podwykonawca dla innych. Niech oni szukają klientów jeśli będą to
    robić lepiej od Ciebie a ty rób to, co robisz dobrze, czyli na
    przykład strony. Jeśli jesteś dobry, szybki, wiarygodny, terminowy
    to spróbuj przenegocjować swoje wynagrodzenie. Kupę ludzi robi
    strony, ale niewielu robi to naprawdę dobrze..

    Pzdr
    Brodek

    PS:
    A jakbyś był może zainteresowany niezbyt skomplikowanym zleceniem to
    właśnie zastanawiamy się co napisać dokładnie w ogłoszeniu....