PracaGrupypl.praca.dyskusjePrace w TPSA › Re: Prace w TPSA
  • Data: 2003-04-29 18:45:23
    Temat: Re: Prace w TPSA
    Od: "Kaktus" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:b8ljtj$inc$1@inews.gazeta.pl...
    > Kaktus <p...@h...pl> napisał(a):
    >
    > W GW są dwie strony ogłoszeń, co sugeruje że to ma być nowe centrum
    > obliczeniowe. Tymczasem jest to wędrowne centrum obliczeniowe. Do 2000
    było w

    To centrum chyba już funkcjonuje. Pierwsze ogłoszenia pojawiły się pod
    koniec ubiegłego roku.

    > Poznaniu, potem ze wględów politycznych przeniesione do Gniezna, w tym
    roku
    > przenoszone do Łodzi. Z okazji każdych przenosin gubi pracowników po
    drodze.
    > Te przenosiny będą radykalniejsze pod tym względem niż poprzednie - mało
    komu
    > kalkuluje się dojeżdzać do pracy tak daleko. Rozumiem, że masz
    przynajmniej
    > dwa fakultety, bo inaczej możesz się nie załapać - może być min. 200 os.
    na
    > jedno miejsce.

    Chyba zbyt optymistycznie liczysz. Ja bym dodał jedno zero na końcu i
    podzielił przez 2.

    > Badania psychologiczne masz jak w banku - przede wszystkim na
    > okliczność ukierunkowania na klienta i pracy w wielkim stresie, bo autorem
    > systemu informatycznego jest firma zależna od koszykarzy z Sopotu, a chyba
    > wiesz jak działa system ZUS-u i jak wypadł system obsługi ostatnich
    wyborów.

    Obecnie pracuję przy sytemie autorstwa tejże firmy i działa on całkiem
    sprawnie. Dodam, że powstał on jeszcze przed kontraktem na system dla ZUS-u.

    > Przygotuj się na przenosiny do Warszawy za jakiś czas, a potem może dalej
    na
    > wschód jażeli firma będzie się ewakuować, a uda się wejść na rynek
    rosyjski.

    Do Warszawy? Przecież oni się przenoszą do Łodzi bo tu jest najtańsza i w
    miarę wykfalifikowana kadra w Polsce. Chyba w żadnym dużym mieście w Polsce
    nie ma tak nędznych zarobków jak w Łodzi.

    > Ogłoszenia wyglądają na standardowe, ale radzę przeczytać je kilka razy
    > dokładnie. Być może, że dla podjęcia pracy nieodzowna będzie zgoda na
    > szkolenia w USA.

    Dla mnie to zaleta, a nie wada :)

    --
    Paweł Jóźwicki