PracaGrupypl.praca.dyskusjePrace w TPSA › Re: Prace w TPSA
  • Data: 2003-04-30 12:24:20
    Temat: Re: Prace w TPSA
    Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Nie sadze, systemy te sa dostarczane w pakiecie razem ze sprzetem i
    > centralami(a to sa Siemens i Alcatell)

    Skoro piszesz "systemy", to masz zapewne na myśli rejestrację bilingu, ja
    natomiast mam na myśli naliczanie rachunków - a to już zupełnie inna bajka. Nie
    masz pojęcia co potrafi zrobić system fakturujący, z prawidłowo zarejestrowanym
    bilingiem. To tak jak z potrawami: zjesz jak nie wiesz jak to powstaje -
    natomiast z systemem jest tak: gdybyś wiedział jak działa, to byś nie kupił.
    Ilustracja przyrodniczo - informatyczna problemu: gdyby budowlani tak
    konstruowali domy, jak programiści (niektórzy) konstruują programy, to jeden
    dzięcioł rozwaliłby całą cywilizację. Czy myślisz, że ze znanych tobie
    systemów, tylko winda ma problemy z jazdą w pionie? Świat nie jest pluszowy -
    wsiadasz, naciskasz guzik i nie wiesz czy, gdzie i kiedy dojedziesz. A skoro o
    windzie, to teraz o prawdziwej, ale to też wbrew pozorom na temat. Słyszałem o
    prowadnicy windy tak zwichrowanej, że obok na ścianie szybu był napis: uwaga
    ostry zakręt - ale DT windę przyjął do eksploatacji. A tak na marginesie,
    jeżeli jeszcze nie dostałeś zwariowanego rachunku telefonicznego, to: a) nie
    masz telefonu, b) masz szczęście, c) wszystko przed tobą /niepotrzebne
    skreślić/. Wniosek ogólny: na układy nie ma rady.
    Pozdr
    Marek