PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prace interwencyjne

  • 1. Data: 2004-08-07 09:46:28
    Temat: Prace interwencyjne
    Od: "Gwozdecki" <g...@w...pl>

    Czy istnieje jeszcze cos takiego? Bo moja kobieta odbywa staz i jej pani
    kierownik powiedziala jej ze prace zostaly zniesione i ze jak chce to mzoe
    ciagnac staz do 3 lat. Czy ktos cos slyszal? Moze macie jakas ustawe na ten
    temat. Dzieki

  • 2. Data: 2004-08-07 13:59:29
    Temat: Re: Prace interwencyjne
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    > ciagnac staz do 3 lat. Czy ktos cos slyszal? Moze macie jakas ustawe na

    art.44 - 61 ustawy o promocji zatrudnienia
    http://bap-psp.lex.pl/cgi-bin/demo.cgi?id=&comm=jn&a
    kt=nr17091885&ver=-1&jedn=-1

    interwencyjne sa nadal a 3 letni staz to przegiecie choc mozliwe w pewnych
    sytuacjach do zrealizowania
    (wiek osoby, dlugi staz np 12 mies, wyrazenie zgody przez pup na 3 staze po
    kolei - to bedzie raczej niemozliwe)

    Jean

  • 3. Data: 2004-08-07 14:34:23
    Od: "Gwozdecki" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Jean" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sytuacjach do zrealizowania
    > (wiek osoby, dlugi staz np 12 mies, wyrazenie zgody przez pup na 3 staze

    Czyli wedlug ustawy tej jak i poprzedniej staz moze trwac do 12 miesiecy? Bo
    juz rok ma przepracowany i teraz jej kierowniczka zaskoczyla ja pytaniem ze
    stazem 3 letnim :) Dzieki za odpowiedz. Pozdrwiam

  • 4. Data: 2004-08-07 15:23:58
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    ze
    > stazem 3 letnim :) Dzieki za odpowiedz. Pozdrwiam

    tak, ale dopoki osoba ma mniej niz 25 lat to staz (teoretycznie) moze byc
    ciagle przedluzany, nawet przez 5 lat
    ale praktycznie urzedy podpisuja staz na 3-6 , rzadko 12 mies - chodzi tu
    glownie o rozliczenia
    oczywiscie wiele stazu jest pozniej aneksowana do owych 12 mies, czasem
    podpisuje sie nowa umowe i itd...
    no ale aktywne formy nie sa dla wybranych osob, tylko dla wszystkich i
    powinny na nie isc ciagle to inne, nowe osoby

    Jean

  • 5. Data: 2004-08-07 16:32:29
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    Jean w news:cf2scm$3pa$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

    > ale praktycznie urzedy podpisuja staz na 3-6 , rzadko 12 mies -
    > chodzi tu glownie o rozliczenia

    Stazysta mozna byc tylko z urzedu? Mialem wrazenie, ze nie. Jesli sie
    jednak nie myle to byc moze chodzi wlasnie o taki staz podpisany juz z
    konkretna firma, a nie z PUP.

    pozdrawiam
    Greg

  • 6. Data: 2004-08-07 19:05:15
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > Stazysta mozna byc tylko z urzedu? Mialem wrazenie, ze nie. Jesli sie
    > jednak nie myle to byc moze chodzi wlasnie o taki staz podpisany juz z
    > konkretna firma, a nie z PUP.

    moze byc staz w firmie, pupu wtedy to nieinteresuje, ale staz z pup, gdziw
    yplacane jest stypendium jest swiadczeniem z fp wynikajacym z ustawy o
    promocji zatrudnienia
    pracodawcy najczesniej korzystaja wlasnie z tej wersji stazu

    Jean