PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zasady zatrudniania obcokrajowców w Danii, Leasing pracowników.

  • 1. Data: 2004-08-07 08:22:20
    Temat: Zasady zatrudniania obcokrajowców w Danii, Leasing pracowników.
    Od: Damian Czyczyro <daymond@CUT_ME.shaft.net.pl>

    Witam.

    Chciałbym aby pracownicy z mojej firmy pracowali w Danii. Po wejściu
    Polski do UE, nadal legalnie nie można wyjechać. Trzeba załatwiać Wizy
    itd.. itp.. Niedawno usłyszałem o Leasingu pracowników. Informacje które
    uzyskałem mówią tylko o tym że firma Duńska zatrudnia, wynajmuje firmę
    Polską do wykonania usługi lub części usługi. Firma Polska rozlicza się
    w Polsce na naszych zasadach. W konsulacie niby ma się tylko dostarczyć
    dokument potwierdzający zatrudnienie, wynajęcie Polskiej firmy w Danii.
    Czy ktoś wie coś na ten temat więcej, lub ma podobną działalność.

    Pozdrawiam.
    Damian