PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w domu przy komputerze

  • 11. Data: 2007-02-03 01:17:44
    Temat: Re: Praca w domu przy komputerze
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Tomek P. wrote:

    > Gdyby każdego tak serio potraktować... Kto bedąc początkującym
    > internautą NIGDY nie nabrał się na jakąś "okazję" lubb coś w tym stylu,
    > niech pierwszy rzuci kamień.

    Pac. (W pewnej chwili jako poczatkujaca internautka bylam bliska
    wlaczenia sie w ktorys z programow "zarabiaj na klikaniu w banery", ale
    bylam w wieku, w ktorym dobre dziecko konsultuje takie pomysly z
    rodzicami, wiec wyjasnili mi i zachowalam niewinnosc :) )

    > Tak przy okazji: enlargepenisy, genericviagry i nigeryjscy ministrowie
    > działaja wyłącznie na początkujących, których na razie jest w bród.
    > Ciekawe, co się stanie, gdy za kilka lat ich dopływ się wyczerpie?

    Przewidujesz zahamowanie przyrostu naturalnego na swiecie czy
    zatrzymanie rozwoju Internetu w takich krajach jak Chiny czy Indie,
    gdzie sa jeszcze miliony niepodlaczonych?

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533

  • 12. Data: 2007-02-03 09:00:17
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Tomek P. [Thu, 01 Feb 2007 21:00:38 +0100]:

    > Kto bedąc początkującym internautą NIGDY nie nabrał się
    > na jakąś "okazję" lubb coś w tym stylu, niech pierwszy
    > rzuci kamień.

    Jebudut! ;-)

    > Ciekawe, co się stanie, gdy za kilka lat ich dopływ się
    > wyczerpie?

    "Co minutę rodzi się naiwniak - bądź pierwszym, który
    go znajdzie" ;-)

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ +75$ * mSpam * dorób 100 * KseroToZero

  • 13. Data: 2007-02-03 11:42:36
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 03-02-2007 o 02:17:44 Immona <c...@n...gmailu> napisał(a):

> [...]
    > bylam w wieku, w ktorym dobre dziecko konsultuje takie pomysly z
    > rodzicami, wiec wyjasnili mi i zachowalam niewinnosc :) )

    A gdy zakładałałaś (-liście) np. konto emailowe, NIGDY, choć raz, nie
    zdarzyło Ci sie kliknąć checkboxa "sedn me more informations and VERY
    SPECIAL OFFERS from our partners"? :)

    > Przewidujesz zahamowanie przyrostu naturalnego na swiecie czy
    > zatrzymanie rozwoju Internetu w takich krajach jak Chiny czy Indie,
    > gdzie sa jeszcze miliony niepodlaczonych?

    W krajach rozwiniętych komórkę już mają wszyscy, a internet wkrótce będą
    mieli wszyscy. W tym sensie rozwój się zatrzyma. A na nigeryjskich
    ministrów nabierają się przeciez wyłącznie poczatkujący.

    --
    "Może i te wasze kontuzje są bolesne, ale tysiące krów będą cierpieć
    znacznie bardziej, kiedy NBA przywróci skórzane piłki".

  • 14. Data: 2007-02-03 15:18:01
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Tomek P. [Sat, 03 Feb 2007 12:42:36 +0100]:

    > W krajach rozwiniętych komórkę już mają wszyscy, a internet
    > wkrótce będą mieli wszyscy. W tym sensie rozwój się zatrzyma.

    No ale każde kolejne pokolenie kiedyśtam ten pierwszy raz
    do Internetu się podepnie... i wtedy będzie nowicjuszem :)

    Kira

  • 15. Data: 2007-02-04 02:30:28
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Tomek P. wrote:

> [...]
    >

    > A gdy zakładałałaś (-liście) np. konto emailowe, NIGDY, choć raz, nie
    > zdarzyło Ci sie kliknąć checkboxa "sedn me more informations and VERY

    Wychowywalam sie "internetowo" wsrod adminow, ktorzy mi wpoili wlasciwa
    postawe wobec spamu. A poza tym rozmawiamy chyba o daniu sie oszukac, a
    nie o otrzymywaniu _chcianych_ informacji. Jestem dobrowolnie zapisana
    na liste wysylkowa kilku firm, u ktorych kupuje i nie widze w tym nic
    zlego. Bardzo lubie maile o nowosciach od ksiegarni z drugiej strony
    ulicy :)

    > W krajach rozwiniętych komórkę już mają wszyscy, a internet wkrótce
    > będą mieli wszyscy. W tym sensie rozwój się zatrzyma. A na
    > nigeryjskich ministrów nabierają się przeciez wyłącznie poczatkujący.

    Powtarzam: Chiny i Indie dla Ciebie nie istnieja? Dostep do Internetu
    sie tam dynamicznie rozwija, zastepy poczatkujacych i przyszlych
    poczatkujacycyh sa wieksze niz obecna ilosc internautow.

    Nie boj sie. Lancuszki typu "wyslij 5 zl pierwszemu miejscu na liscie i
    przesun liste o jedno miejsce" funkcjonowaly na dlugo przed Internetem,
    funkcjonuja w Internecie i beda nadal, gdy juz skolonizujemy caly Uklad
    Sloneczny. Natura ludzka a technologia to dwie rozne sprawy.

    I.