PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w domu, przez internet, ktoś coś wie?

  • 11. Data: 2003-07-15 18:36:02
    Temat: Re: Praca w domu, przez internet, ktoś coś wie?
    Od: wer <w...@w...tnijto.pl>

    shpyo wrote:
    > Użytkownik "Marek A. Czepil" <m...@m...to> napisał w
    > wiadomości news:beutfv$q9p$1@news.onet.pl...

    > mnie udalo sie zarobic okolo 200 zl w niecaly miesiac poprzez klikanie w
    > banner zamieszczony na mojej stronie www.
    > byl to pp allegro.pl (teraz sie cfaniacza i kosza wszystkich jak sie tylko
    > da). zeby zarobic cokolwiek to trzeba najpierw :
    > - miec b. dobra strona
    > - miec na niej duzo ogladalnosc (500 +)

    Co znaczy sie cwaniacza? A Ty co robiles? Nie cwaniaczyles? Oni po
    prostu usuwaja cwaniakow ze swojego systemu.

    wer

  • 12. Data: 2004-03-05 17:54:42
    Od: "iant" <i...@o...pl>

    > I tak siedzę przy kompie parę godzin dziennie, więc pytam czy... można na tym
    > zarobic?
    >
    > Ktos wie coś na temat np: płatnego odbierania poczty, odpisywania na e-maile
    > czy podobnych czynności?
    >
    > Krzycho
    >
    > --

    Ja jestem zapisany w kilku firmach i ładnie zarabiam. KIlkaset złotych w miesiąc
    za czytanie maili, klikanie w banery i linki. Jeśli chciałbyś więcej informacji
    na ten temat to wejdź na moją stronę www.iant.private.pl/zarobek.htm nie jest
    to strona typu porno, czy coś z tego stylu, tylko strona poświęcona zarabianiu
    pieniędzy przez internet w prosty sposób.

    Pozdrawiam
    iant

  • 13. Data: 2004-03-06 00:31:57
    Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl>

    5 Mar 2004 18:54:42 +0100, na pl.praca.dyskusje, *iant*
    <news:05cd.0000136c.4048bee1@newsgate.onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > www.iant.private.pl/zarobek.htm nie jest to strona typu porno, czy coś
    > z tego stylu, tylko strona poświęcona zarabianiu pieniędzy przez

    Dobrze, to teraz jeszcze napisz w jaki sposób odebrać te zarobione dolary
    jak się nie ma konta "dolarowego"?

    --
    Pozdrawiam, Kaja
    GG 2390422