PracaGrupypl.praca.dyskusje › TPSA, sprzedaż, TELEPUNKT

  • 1. Data: 2003-07-14 14:21:58
    Temat: TPSA, sprzedaż, TELEPUNKT
    Od: "Umberto" <h...@w...pl>

    Witam.
    Odezwijcie się pracownicy TPSy jak się pracuje w tej firmie w szczególności
    na stanowisku sprzedawcy aktywnego w jednym z Telepunktów w Warszawie.

    Pytam, ponieważ otrzymałem ofertę pracy.
    p.s. acha było 4000 chętnych. na stanowisko

    pozdr.

  • 2. Data: 2003-07-15 06:58:53
    Temat: Re: TPSA, sprzedaż, TELEPUNKT
    Od: 0kph <g...@p...onet.pl>

    > Odezwijcie się pracownicy TPSy jak się pracuje w tej firmie w szczególności
    > na stanowisku sprzedawcy aktywnego w jednym z Telepunktów w Warszawie.
    Czyli masz robote akwizytora...

    > Pytam, ponieważ otrzymałem ofertę pracy.
    > p.s. acha było 4000 chętnych. na stanowisko
    Ja powiem jak to bylo u mnie. Tydzien po dobraniu ekipy 'aktywiozorow'
    zadzwonila policja ze ludzie zglaszaja 'nachodzenie' 'wyludzenia' i maja
    przyjsc przeprowadzic dochodzenie 'w sprawie'...

    Milej pracy.