PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ochrona Informacji Niejawnych oraz Administracja Bezpieczeństwa Informacji

  • 1. Data: 2003-07-14 16:41:50
    Temat: Ochrona Informacji Niejawnych oraz Administracja Bezpieczeństwa Informacji
    Od: "Y@Yo" <e...@p...fm>

    Witam wszystkich. Chce podjac ksztalcenie w powyzszym kierunku i w zwiazku z
    tym mam
    pytanie ile mozna zarobic pracując jako specjalista ochrony informacji
    niejawnych
    lub administrator bezpieczeństwa informacji.
    Jezeli ktos wie jak to wyglada w sektorze publicznym lub w prywatny
    to bylbym bardzo wdzieczny za udzielenie informacji.

    pozdrawiam
    t.f.

  • 2. Data: 2003-07-15 15:20:45
    Od: piotrr <p...@p...pl>

    Y@Yo wrote:

> [...]
    > Jezeli ktos wie jak to wyglada w sektorze publicznym lub w prywatny
    > to bylbym bardzo wdzieczny za udzielenie informacji.

    bardzo różnie, zależy od firmy. sensowna fucha to zostanie
    pełnomocnikiem ochrony w jakiejś solidnej firmie. z tego są w miarę
    sensowne pieniądze. nie wiem jak to jest w sektorze publicznym. znałem
    kiedyś jedną prawniczkę od tego tematu w urmie ale z tego co pamiętam
    wynagrodzenie nie powalało na kolana.

    /p